Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1441
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1438

Følg bodybuilding.dk på

Fra fedt til FIT!!!

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Hej alle :)

Så har jeg hermed startet min log.....

I første omgang for at holde styr på min træning og min kost, men i høj grad også for input, gode råd og feedback, hvis nogen skulle have lyst til det :)

Lidt om mig : Jeg er 35 år gammel, kvinde og med mod og lyst til at optimere min træning maksimalt.
Jeg har trænet hele mit liv, men uden fokus på gain. Jeg har dyrket cardio næsten hver eneste dag i form af løb, spin, inliner, svømning, step aerobic, zumba osv. Styrketrænet mellem 2 og 3 gange ugentligt.

Nu er jeg blevet enig med mig selv om, at træne mod konkurrence. Jeg vil have muskler der kan ses og jeg vil træne og spise det bedste jeg kan.
Det er nyt for mig, at skulle til at træne på den måde og jeg håber at I vil følge mig og give mig gode råd undervejs. Jeg vil naturligvis få taget billeder og lægge ud, så I kan se fremskridt, ligesom jeg vil dele min træning og kost med Jer.

Pt. er min fedt% alarmerende høj ( 27% ) :oops: Så den skal ned.... Forestiller mig at smide ca. 5 kg. ved at indtage maks 1500 kcal dagligt. Forsætte mit styrke og interval træning, for derefter at begynde at bygge op.

Håber I har lyst til at følge mig derude og holde mig i ørene når motivationen svigter lidt :)

Sanne

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 45.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Godmorgen :)

Jeg er netop stået op til 1. dag i mit "nye" liv.

Morgenvægt 71,7 - Trods seriøs cheat igår aftes med kager i lange baner.... Skulle nok lige have fyldt på inden jeg for alvor starter op med at smide lidt kropsfedt :oops:

Kostplanen for idag er lavet... Regner ikke med der kommer de store ændringer.

Træning idag;

Skal undervise 1 times zumba - så det må gøre det ud for cardio.
Derudover træner jeg skuldre, ryg, biceps og triceps. Arbejder på at lære navnene på alle de øvelser jeg laver, så jeg kan lægge et lidt mere detaljeret træningsprogram ud.

Derudover satser jeg på at oploade et par billeder af min tarvelige form i aften..... Ikke for at jeg er så meget for at I skal se min blævrede krop - men mere for at have noget at sammenligne med, når jeg forhåbentlig ligeså stille bliver knap så blævret :lol:

Go dag til alle :)

Sanne

Styrkeliste

Godmorgen og velkommen til dit nye liv, hvad er det du vil stille op til?

Kostplan: Ingen kostplan

Gotama skrev:Godmorgen og velkommen til dit nye liv, hvad er det du vil stille op til?

Tak :)

Egentlig tænker jeg at gå imod bikini til debutantstævnet September 2013.
Ville gerne engang ende ud med fitness klassen, men ved ikke om jeg kan nå at blive klar til det på kun 1 år.

Sanne

Styrkeliste

Lyder spændene.. Har du en vejleder ?

Gotama skrev:Lyder spændene.. Har du en vejleder ?

Ja, det har jeg.... Heldigvis :)

Selvom jeg har trænet i mange år, er det her helt nyt for mig. Så en vejleder tror jeg er rigtig god at have ved sin side.....

Sanne

Styrkeliste

sanne_a skrev:Hej alle :)

I første omgang for at holde styr på min træning og min kost, men i høj grad også for input, gode råd og feedback, hvis nogen skulle have lyst til det :)

Lidt om mig : Jeg er 35 år gammel, kvinde og med mod og lyst til at optimere min træning maksimalt.
Jeg har trænet hele mit liv, men uden fokus på gain. Jeg har dyrket cardio næsten hver eneste dag i form af løb, spin, inliner, svømning, step aerobic, zumba osv. Styrketrænet mellem 2 og 3 gange ugentligt.

Nu er jeg blevet enig med mig selv om, at træne mod konkurrence. Jeg vil have muskler der kan ses og jeg vil træne og spise det bedste jeg kan.
Det er nyt for mig, at skulle til at træne på den måde og jeg håber at I vil følge mig og give mig gode råd undervejs. Jeg vil naturligvis få taget billeder og lægge ud, så I kan se fremskridt, ligesom jeg vil dele min træning og kost med Jer.

Pt. er min fedt% alarmerende høj ( 27% ) :oops: Så den skal ned.... Forestiller mig at smide ca. 5 kg. ved at indtage maks 1500 kcal dagligt. Forsætte mit styrke og interval træning, for derefter at begynde at bygge op.

Håber I har lyst til at følge mig derude og holde mig i ørene når motivationen svigter lidt :)

Sanne

kan se vi skal lidt det samme jeg skal også af med en masse fedt. min fedt procent lå på 25 for et måned siden men er nu kommet ned på 22.5 og har tabt næsten 3 kg fedt på det måned så det er jeg tilfreds med men skal selfølgelig tabe mig meget mere. vi kan jo give lidt råd til hinanen a.n.g kost o.s.v hvis du har lyst ,jeg vil da følge dine resultater

Logbog: Ingen logbog

olsen68 skrev:

Sanne

kan se vi skal lidt det samme jeg skal også af med en masse fedt. min fedt procent lå på 25 for et måned siden men er nu kommet ned på 22.5 og har tabt næsten 3 kg fedt på det måned så det er jeg tilfreds med men skal selfølgelig tabe mig meget mere. vi kan jo give lidt råd til hinanen a.n.g kost o.s.v hvis du har lyst ,jeg vil da følge dine resultater

Hej :)

Ja,, lad os da følge hinanden og hjælpe hinanden lidt på vej....

Arejder du også mod konkurrence..??

Sanne

Styrkeliste

sanne_a skrev:
olsen68 skrev:

Sanne

Hej :)

Ja,, lad os da følge hinanden og hjælpe hinanden lidt på vej....

Arejder du også mod konkurrence..?? nej det gør jeg dog ikke men træner da seriøst

Sanne

Hov, nu må jeg lige huske at skrive herinde, nu har jeg fået den fine log :)

I weekenden endte det med en lille løbetur Søndag og lidt maveøvelser.
Følte mig træt og en smule utilpas og havde INGEN energi overhovedet. Rigtig træls....

Idag har jeg været noget mere aktiv. Har undervist 3 timer cardio og en time muskeltræning med fyldte hold - fedt :)
Har spist godt 1500 kcal... Måske nok lidt i underkanten med alt det jeg har lavet idag... Men okay - fedtet skal jo af sååå... :D

Pønser på lidt træning af overkroppen imorgen. Mit ene knæ brokker sig nemlig lidt :x

Styrkeliste

sanne_a skrev:Følte mig træt og en smule utilpas og havde INGEN energi overhovedet. Rigtig træls....

I min verden, er de bedste træninger dem som man ikke gider og ikke har energi til.
Spark dig selv afsted til centret og bøj jernet - du vil elske det når du bliver færdig ;)

Du starter med at squatte røven ud af sofaen! God træning og al held med konkurrence træningen!!!
Hvorfor læser du her? Joken er i dine bukser...

Geografisk sted: Ishøj

Træner her: FitnessDK Taastrup
FitnessDK Vallensbæk

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 140.00

Sikots skrev:
sanne_a skrev:Følte mig træt og en smule utilpas og havde INGEN energi overhovedet. Rigtig træls....

I min verden, er de bedste træninger dem som man ikke gider og ikke har energi til.
Spark dig selv afsted til centret og bøj jernet - du vil elske det når du bliver færdig ;)

Du starter med at squatte røven ud af sofaen! God træning og al held med konkurrence træningen!!!

Ja Sikots.... Du har nok ret :)
Jeg vil lige tænke over din kommentar næste gang energien svigter - tak! :)

Styrkeliste

Min store udfordring bliver min kost!

Der er jo en grund til at jeg egentlig vejer lidt for meget.... Jeg eeelsker mad - alt mad, god mad, kager, slik, is, brød alt....!!! :oops:
Så jeg kæmper for at holde mig på dydens smalle sti, hvilket i hverdagene egentlig går fint... Men så kommer weekenderne.
Weekend med masser af tid i familiens skød. En lille kage til kaffen osv..... Jeg tror jeg er kommet til den konklusion, at jeg må holde mig fra alt hvad der hedder kage og slik i en periode. Jeg kan ganske enkelt ikke styre det...... :cry:

Hvis jeg tillader mig selv et stykke kage, er jeg så underligt indrettet, at jeg ikke kun nøjes med et lille stykke... Næ nej, så tænker jeg :"ska der være fest, så lad der være fest.." Og så æder jeg jo en hel kage selv...!!! :shock:
Så er jeg jo lige vidt... Alle de kcal jeg har sparet i hverdagen, æder jeg i weekenden. FLOT!!!

Er der nogen der kender det...??? Og hvad gør I for at undlade at spise sådan?
Man siger jo, at det man nægter sig selv, bliver endnu sværere at holde sig fra.... Men når man nu ikke kan gøre det med måde, er det vel egentlig eneste mulighed eller...???

Sanne

Styrkeliste

Hmmm.....

Jeg havde da egentlig regnet med, at der var lidt hjælp at hente herinde.... Men det er måske ikke det forummet er tiltænkt..??

Styrkeliste

sanne_a skrev:Hmmm.....

Jeg havde da egentlig regnet med, at der var lidt hjælp at hente herinde.... Men det er måske ikke det forummet er tiltænkt..??

jeg kan udemærket følge dig jeg har også tit haft det problem at jeg elsker go mad for meget, og har en tendens til at spise lidt slik eller kage når man f.e.k.s ser fodbold eller andet tv og weekenden er så svær fordi der er man bare vandt til at skulle hygge. men nu har jeg droppet sukker i kaffen og spiser gulerødder når jeg bliver sulten om aftenen og det går fint. du bliver nød til at droppe kager og slik og hvidt sukker det er nok det værste. men tag så en dag når der er gået et par uger hvor du spiser noget go mad. jeg har kigget lidt på din mad plan og jeg kan se at du får meget lidt fedt, det er vigtig er du får noget sundt fedt som f.e.k.s mandler eller peanot butter eller oliven olie, og så tror jeg godt du kan spise lidt flere kalorier når du er så aktiv ellers bliver dit blodsukker alt for lavt og så får du lyst til søde sager. ellers ser din mad plan fin ud , du skal bare ikke spise for mange kulhydratter efter frokost, spis helerer grønsager og salat og kom noget oliven olie over salaten. håber det kan hjælpe lidt ellers spørg løs. vh michael

Nu er det jo ikke bodybuilding.dk der skal sørger for dit vægttab... det kan du kun selv. Du startede med et indlæg hvor du spørger efter gode råd og vejledning til at tabe dig et par kg og samtidig komme i god form. Et par timer senere opretter du en log hvor du nu har besluttet dig for at stille op til en bikinikonkurrence...

Her 6 dage senere er der igen krise fordi du ikke kan holde dig væk fra kage.

Hvad tror du selv problemet er? Manglende rygrad?

Sæt dig selv et realistisk mål og begynd at læse lidt op på hvad din kost er bygget op af og hvordan det påvirker kroppen. Du har ikke kontrol over din egen vægt før du faktisk har indsigt i hvordan man påvirker den.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00

sanne_a skrev:Hmmm.....

Der er ikke andet en hjælp at hente herinde men det skal starte indefra.. men hensyn til kost så læg en plan det virker for mig at så spiser jeg lean mandag til fredag også tillader jeg mig selv at "synde" i weekenden. Hvis man har nogle mål så skal man have en plan.

Tilbage til Logbog

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster