Jeg har fulgt siden i et stykke tid uden dog at byde ind med ret meget, men nu jeg sidder her en søndag nat har jeg besluttet mig for at nu skal det være!
Lidt info om mig:
Jeg er 20 år, bruger pt. min tid på at arbejde i en butik i hverdagene for at tjene lidt penge i mit sabbatår.
Jeg blev færdig med STX sidste sommer og regner med at tage et sabbatår mere.
Næste år håber jeg på at finde en Finans/økonomi-elev plads!
Mine weekender går med at arbejde på en bar og så selvfølgelig et par byture her og der!
Jeg har trænet mere eller mindre seriøst de sidste 6 måneder efter Back2Basics programmet med en buddy, men efter jeg er kommet over på aftenvagter foregår de fleste af mine træninger nu alene på grund af de åndssvage arbejdstider.
Stats.
Har ingen mål på arme osv. men vil også sige at de er ret overflødige da jeg alligevel har en alt for høj fedtprocent.
Jeg vejer omkring de 95 kg og er 180 høj.
Men nu skal det være slut!
Jeg har valgt at åbne denne log da den forhåbentlig kan hjælpe med at motivere mig lidt og samtidig holde lidt styr på mine fremskridt.
Anyways dagens træning som foregik sent efter arbejde:
Ben, Ryg, Biceps B2B
Benpres, fødderne højt placeret da jeg synes jeg kan mærke den bedre i Hams således! (Begge squat racks var optaget til at starte med):
6x90
6x100
6x110
6x120
Ikke sikker på de præcise kg, må lige tjekke efter næste gang!
Squat:
5x60
5x70
5x80
4x85
God omgang, kom rigtig dybt i dag!
Dødløft (Med fokus på at opretholde korrekt form):
5x60
5x60
5x60
5x60
Har svært ved denne øvelse da jeg har "Anterior Pelvic Tilt"
. Det er ikke i en særlig voldsom grad men stadig nok til det generer mig men kan forhåbentlig snart slippe helt af med det igennem træningen!Barbell bend over rows:
5x60
5x60
5x60
5x60
Lat Pulldown (Ja jeg er sgu lidt for tung i røven til pullups
):6x66 kg.
6x61 kg.
6x61 kg.
6x61 kg.
Cable Rows:
6x 54ish Kg.
8x46ish Kg.
6x46ish Kg.
6x46ish Kg.
DB Strict Hammer curls:
8x12.5
6x12.5
8x10
8x10
Til slut noget HIIT træning på løbebånd, det var hårdt!
Næste tur bliver forhåbentlig i morgen hvor den står på Chest day
Ved dog ikke om jeg skal tage af sted før jeg skal møde på arbejde i butikken, eller efter jeg får fri klokken 05 fra baren
(Studenteruge = ekstra vagter!)Jvvs out!

? ingen ved det - men folk snakker om det