Bruger login







Tilbudsguide, uge 35, 2019
Hakket gris og okse!

Ugen der gik, uge 33, 2019
HST og kropshævninger!

Tilbudsguide, uge 34, 2019
Mandler og storkøb af frugt/grønt!

Ugen der gik, uge 32, 2019
Styrke i squat og Mr. Olympia 2019!


Statistik

Vi har 55807 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Rubensmine

Vores medlemmer har i alt skrevet 2031648 indlæg i 86846 emner

3 nye indlæg i dag


Online
I alt: 538
Medlemmer: 9
Skjulte: 1
Gæster: 528

Følg bodybuilding.dk på

Fullbody Kritik

Udskriv emne


Træning for styrke og eksplosivitet

Tilbage til Styrketræning





Har rodet lidt rundt efter et godt fullbody program efter at have kørt stronglift et stykke tid, jeg har kun 3 dage at gøre godt med til gengæld har jeg god tid disse tre dage.

Jeg er mest ude efter noget der har fokus på styrke fremfor størrelse, og ja de to hænger sammen til en vis grad det er jeg opmærksom på :)
'
Jeg er heller ikke ude efter isolerende øvelser hellere compound eller øvelser hvor coren også kommer i spil.

Jeg overvejer om jeg skal bytte dag C og B rundt så der kommer større spredning på dødløft

Skyd løs, alt konstruktiv kritik er velkommen. :D
Vedhæftede filer
Udklip.PNG
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 1. jan 2019, 14:20
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Et udmærket program som du sagtens kan blive stor og stærk med.
Jeg forstår ikke helt hvorfor du har så mange forskellige øvelser indeover - din C dag er jeg ikke vild med (lidt for fluff agtig).
BB Squats kunne du nemt smide ind som en starter hver gang med forskellig intensitet og rep-ranges.
Military press vil jeg køre med vægtstang og dødløft vil jeg begrænse til en gang om ugen.

Så fokus på de store øvelser med barbell dvs squats, dødløft, bænkpres, military press, pull ups
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 305
Tilmeldt: 10. maj 2017, 13:53
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Moriarty skrev:Et udmærket program som du sagtens kan blive stor og stærk med.
Jeg forstår ikke helt hvorfor du har så mange forskellige øvelser indeover - din C dag er jeg ikke vild med (lidt for fluff agtig).
BB Squats kunne du nemt smide ind som en starter hver gang med forskellig intensitet og rep-ranges.
Military press vil jeg køre med vægtstang og dødløft vil jeg begrænse til en gang om ugen.

Så fokus på de store øvelser med barbell dvs squats, dødløft, bænkpres, military press, pull ups


Tak for kritikken, jeg har prøvet at sortere lidt ud i antallet af øvelser, og fixet C dagen, jeg er enig den var lidt fluffy.

har smidt BB squat ind hver dag, hvor jeg kører front squat midt på ugen sammen med DL som også kun køres en gang om ugen nu.

Jeg vil sandsynligvis køre lidt forskellige core øvelser til sidst af hver session så planken er bare en placeholder for dette.
Vedhæftede filer
Udklip.PNG
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 1. jan 2019, 14:20
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ja det er ikke tosset nu :)
Overvej evt. om du hver anden uge tager bænkpres før overhead press, da man ofte er godt brugt i "anden øvelse" og derved ikke kan køre med optimal intensitet.
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 305
Tilmeldt: 10. maj 2017, 13:53
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Styrketræning




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster