Lidt om mig:
Vild med træning, har trænet on-off i 10-12 år - gid alle årene havde været seriøse
35 år og far til to unger
Pt. arbejdsledig
Højde: 193 cm.
Vægt: puha.. kommer senere.
Har en tendens til at træne mig i hegnet, hvilket har resulteret i skader og udbrændhed, da jeg ikke er så god til at deloade/lytte til kroppen/lette træninger. Desuden synes jeg ikke at jeg restituerer så hurtigt længere og leddende knager også hyppigere. Derfor jeg har siddet og rodet lidt med nogle regneark for at prøve at imødekomme dette.
Jeg har i en kort periode flirtet med vægtløftning, men nåede aldrig at komme ordentlig i gang, da mine knæ kunne ikke holde til det, hvilket også er grunden til at squatfrekvensen er barberet ned til en gang om ugen.
Jeg er lige gået i gang med et upper/lowerbody-ish split.
Kondien er også helt til hundene, så det arbejdes der også med. Har forsøgt mig med noget løb, hvilket knæene ikke var helt tilfredse med, så jeg fandt et ro-ergometer program, hvor dag 1 krævede 15 min roning i roligt tempo. Det var jeg så ikke i stand til. Så nu er målet at komme i form til at kunne følge programmet
EDIT: Nyt pg. og nyt fokusområde
Jeg håber at jeg med loggen kan få et billede af styrketudvikling, samt at sludre med andre træningsfolk, udveksle råd og erfaringer.
Jeg træner i FW i Herlev, men har også en oly-stang+140 kg. skiver/flad bænk/stativ her hjemme til de dage hvor tiden er knap.
Da jeg har masser af tid i øjeblikket, har jeg lidt haft kig på Taget fitness, da jeg synes det kunne være sjovt at implementere stærkmandsudstyr i træningen. Jeg har en jobsamtale på torsdag, men hvis den ikke resulerer i et job, kunne det meget vel blive en realitet at jeg tager turen ud til amager.