Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1566
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1564

Følg bodybuilding.dk på

Go pro

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Der venter mig et aktivt år, med Kajak, cykling og nordic race. Og jeg kunne egentlig godt tænke mig at forevige noget af alt det jeg skal ud og prøve kræfter med.

Men hvad ville være fornuftigt at købe?
Skal det være GP, eller holder de billigere alternativer også til de slag, som sådan et jo nok får når man vælter mm?
Brugeravatar

Reputation point: 714

Træner her: Fitness One Kolding

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

awesome skrev:Der venter mig et aktivt år, med Kajak, cykling og nordic race. Og jeg kunne egentlig godt tænke mig at forevige noget af alt det jeg skal ud og prøve kræfter med.

Men hvad ville være fornuftigt at købe?
Skal det være GP, eller holder de billigere alternativer også til de slag, som sådan et jo nok får når man vælter mm?

De holder til slagene, men billedkvaliteten er slet ikke at sammenligne. De billige actioncams (her tænker jeg denver osv til under 1000kr) kan virkelig ikke fange lys, og frameraten er ofte meget lav.

Køber du et gopro vil jeg også anbefale dig at investere i minimum 3+ silver eller 4'eren. Der ligger forholdsvist mange på dba.dk og 3'eren silver/black kan fås til omkring 2000-2200kr. Køb nogle billige batterier hjem fra ebay (de originale er meget dyre, de uoriginale er ikke, men de er testet til at holde bedre strøm end de originale), så du har nogle at skifte ud med. Et gopro æder ret meget strøm.

Her er noget fra en kajaktur jeg filmede med 3 Silver

Som du kan se er billedkvaliteten OK skarp men det kræver altså en del lys før det ser godt ud. Til gengæld ser det også pisse godt ud når solen skinner (se omkring 4 minutter inde). Det er optaget i 720p med 60FPS.
Why can't a heterosexual guy tell a heterosexual guy that he thinks his booty is fly?
Brugeravatar

Reputation point: 924

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Til sammenligning er her endnu en video jeg har lavet med det gamle GoPro (det svarer cirka til det der hedder Gopro HD Hero der kan fås til cirka 999kr, discount-udgaven)

Billedkvaliteten er OK men der er bare en kæmpe forskel fra den gamle (=den nye, billige) og de nyere, lidt dyrere modeller.
Why can't a heterosexual guy tell a heterosexual guy that he thinks his booty is fly?
Brugeravatar

Reputation point: 924

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Rigtigt fede videoer...glæder mig endnu mere til kajak nu :-)(og får helt lyst til at spænde kamera på en af mine vuffer :-D)

Og tak for svar :-)
Brugeravatar

Ender nok med et Hero 3, white edition.

Men kan jeg regne med at pricerunner faktisk har fundet mig det billigste sted? Eller skal jeg evt. kigge mod tyskland?
Brugeravatar

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster