Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1138
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1136

Følg bodybuilding.dk på

GT 10x10

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Dag 1: bryst og ryg

Bænkpres 10 sæt x 10 reps

Bent over barbell rows 10 sæt x 10 reps

Dag 2: ben og dødløft

Squat 6 sæt x 10 reps

Leg curls 6 sæt x 10 reps

Dødløft 6 sæt x 6 reps (pyramid style)

Calf-raises 6 sæt x 10 reps

Dag 3: off

Dag 4: skuldre og arme

Seated dumbell skulderpres 10 sæt x 10 reps

Dumbell incline curls 10 sæt x 10 reps

Supersettet med

Fransk pres 10 sæt x 10 reps

Dag 5: off

Sådan ser George Turner's standard program ud. Mit spørgsmål lyder således; Er det muligt at skifte nogle øvelser ud efter hvad man selv syntes man behøver mest?

Tænker primært
Yate's i stedet for BOR
BB curls i stedet for DB curls
Men eventuelle øvelser som dips og pull-ups kunne jeg også godt være interesseret i at proppe ind i stedet for en anden øvelse der rammer det samme. Er der nogen specifik grund til at køre GT's program som det er, eller er det fint at ændre lidt hist og her?
“It takes 43 muscles to frown, but only 17 muscles to smile.
That makes it 2.5 times easier to smile”
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Spørgsmålet har være oppe at vende MANGE gange før. Det er ikke smart at lave om på selve strukturen i programmet og fylde for mange øvelser ind - derpå går grundformen af programmet og det mister sin værdi.

Desuden er det et virkelig hårdt program, hvorfor de færreste har kræfter til at gennemføre dips, pullup mv. efter 10 x 10 sæt i bænk og/eller BOR.

Så du må gøre op med dig selv om du vil køre GT 10x10 eller hellere køre et program, hvor du kan tilpasse de øvelser du behager :wink:

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

HAV skrev:Spørgsmålet har være oppe at vende MANGE gange før. Det er ikke smart at lave om på selve strukturen i programmet og fylde for mange øvelser ind - derpå går grundformen af programmet og det mister sin værdi.

Desuden er det et virkelig hårdt program, hvorfor de færreste har kræfter til at gennemføre dips, pullup mv. efter 10 x 10 sæt i bænk og/eller BOR.

Så du må gøre op med dig selv om du vil køre GT 10x10 eller hellere køre et program, hvor du kan tilpasse de øvelser du behager :wink:

Du siger at pga man laver om på grund formen af programmet, så mister det helt sin værdi. Det vil jeg umiddelbart ikke tro, da jeg selvfølgelig vil sørge for at ramme de samme muskelgrupper..

Og men hensyn til at de færreste har kræfter till pull-up/dip, ja så er jeg måske ikke en af de færreste :mrgreen:
“It takes 43 muscles to frown, but only 17 muscles to smile.
That makes it 2.5 times easier to smile”
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Neut skrev:
HAV skrev:Spørgsmålet har være oppe at vende MANGE gange før. Det er ikke smart at lave om på selve strukturen i programmet og fylde for mange øvelser ind - derpå går grundformen af programmet og det mister sin værdi.

Du siger at pga man laver om på grund formen af programmet, så mister det helt sin værdi. Det vil jeg umiddelbart ikke tro, da jeg selvfølgelig vil sørge for at ramme de samme muskelgrupper..

Og men hensyn til at de færreste har kræfter till pull-up/dip, ja så er jeg måske ikke en af de færreste :mrgreen:

Jamen så har du jo svaret på dit eget spørgsmål!

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster