Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1498
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1496

Følg bodybuilding.dk på

Handicaphjælper med på ferie!

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey BB.dk Jeg har lige været med på lejertur med en dreng som jeg passer, vi var to hjælpere af sted sammen med ham.
Jeg er sgu godt nok blevet i tvivl om hvad man får i løn for sådan en tur synes det er helt umuligt at forstå i forhold til FOA's skrivelse omkring løn til hjælpere.

Jeg tænker at jeg burde få løn for 12 timer om dagen, plus et vederlag, men betaler man skat af et vederlag i så fald er et vederlag sgu ikke meget værd haha :P

Det jeg egenligt spørger om er : er der nogle som har prøvet at være med på en lignende tur og kan forklare mig lidt omkring løn i forhold til det at være med på tur.?

Mvh Mark

Reputation point: 0

Geografisk sted: Aalborg

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

markn skrev:Hey BB.dk Jeg har lige været med på lejertur med en dreng som jeg passer, vi var to hjælpere af sted sammen med ham.
Jeg er sgu godt nok blevet i tvivl om hvad man får i løn for sådan en tur synes det er helt umuligt at forstå i forhold til FOA's skrivelse omkring løn til hjælpere.

Jeg tænker at jeg burde få løn for 12 timer om dagen, plus et vederlag, men betaler man skat af et vederlag i så fald er et vederlag sgu ikke meget værd haha :P

Det jeg egenligt spørger om er : er der nogle som har prøvet at være med på en lignende tur og kan forklare mig lidt omkring løn i forhold til det at være med på tur.?

Mvh Mark

22 kroner. Samt en cowboytoast ved overtid.

Alternativt kunne du jo kontakte FOA, hvis du er organiseret dér, og de tydeligvis tilbyder vejledning i forvejen.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster