Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1459
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1456

Følg bodybuilding.dk på

hjælp angående weight gainer

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

hej bodybuilding.

Jeg har snakket med min bror som brugte Super Mass Gainer fra dymatize. Og har overvejet og købe det som hjælp til at tage på.(baggrund 16-arig-dreng-svaert-ved-at-tage-pa-i-vaegt-t76449.html)

Han foreslå at jeg skulle drikke 1 omkring en 9-10 tiden, en omkring eftermiddag og igen en halv time inden jeg gik i seng. Men hvad er jeres erfæring med det? og hvor langt tid går der før man ville kunne se nogen forskel?

Link til produktet: http://www.link slettet.com/dk/top-20/supe ... ainer.html

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Køb blender, heri puttes 1l mælk + ønsket mængde prot pulver + ønsket mængde havregryn, peanut butter kan også bruges med fordel. Voila, du har nu en bedre og billigere weightgainer end alt det lort de putter på markedet fyldt med sukker og andet stads.

Weightgainer alene, vil ikke gøre nogen forskel som sådan, det er bare et stykke "mad" ikke noget mirakel på nogen måde. Du gør tingene i omvendt rækkefølge, du skal:

1: regne ligevægtsindtag ud
2: læg 500kcal til ligevægt indtag
3: lav en kostplan ud fra X mængde kcal, bestående af sunde fødevarer.
4: Åhh jeg skal spise så meget mad jeg næsten ikke orker det, det er her weightgaineren kommer ind, det er nem måde at hakke kcal i sig uden særlig indsats.

Det er netop derfor at jeg ville høre agående weight gainer. Fordi jeg går i skole og har derfor ikke tid til at stå og lave alt muligt fansit. Og jeg synes pt. at jeg spiser konstant og nu ved jeg ikke om du læste min første topic jeg havde lavet, var der også flere som foreslår det.
Sidst rettet af Nicholas1223 7. jan 2014, 22:03, rettet i alt 1 gang.

Jamen hvis du er fast besluttet på at weightgainer er vejen frem for dig, så vil jeg stadig foreslå mælk+whey+havregryn+peanuttbutter+blender.

Og jo man har tid til at lave mad til skolen. Jeg er studerende, og jeg finder tiden til det. Hvis du siger til mig du ikke har 30minutter om dagen til at forberede noget mad, så lyver du. Hvis du har 30 minutter om dagen(hvilket du har), så lav noget mad til skolen :)

hvordan finder du tiden og hvad laver du?
Laver du store potioner og tager med i løbet af ugen eller hvordan?
hvis man må spørge?

Nicholas1223 skrev:hvordan finder du tiden og hvad laver du?
hvis man må spørge?

Jeg har bare tiden, ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det :) personligt selv laver jeg mad på en daglig basis, typisk en ordentlig omgang kød i en gryde. Så enten med ris/pasta til, grøntsager hvis jeg har det. Evt avocado eller peanuts ved siden af, også en liter mælk/shake med i skolen.

Clavicula skrev:
Nicholas1223 skrev:hvordan finder du tiden og hvad laver du?
hvis man må spørge?

Jeg har bare tiden, ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det :) personligt selv laver jeg mad på en daglig basis, typisk en ordentlig omgang kød i en gryde. Så enten med ris/pasta til, grøntsager hvis jeg har det. Evt avocado eller peanuts ved siden af, også en liter mælk/shake med i skolen.

Ellers køber jeg nemme ting til skoledagen, 1pk kyllinge pølser har 600 kcal og 50g prot ca, nemt at spise, og hvis der er en mikroovn på skolen er det jo bare nemt. fiskefrikadeller er også nemme at have med, dåser med makrel osv.

Du behøves ikke gøre som der bliver nævnt. Hvis du har lyst til weightgainer så køb det. Og ja det virker hvis du har svært ved at tage på.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster