Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1278
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1276

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp med Windows 8 - hurtigt spørgsmål :)

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej, ved ikke hvad jeg har gjort galt, men lige nu er min Google Chrome altså blevet lavet til en Win-8 app. Så når jeg minimerer den forsvinder evt. musik, og adblocker virker ikke. Det er bare åndssvagt... hvordan får jeg den tilbage til normal? Det skal ikke være en app mere!

Nogle der ved? Og ikke noget med "Skrot Windows 8" :)

Tak!

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

havde selv win 8, skiftede til 7eren så er ikke sikker. Men mener du kan "trække" den ind på skrivebordet :) også er den der. Hvertfald skal du åbne chrome fra skrivebordet, og ikke fra app-centeret :)

Ud fra hvad jeg kan forstå så åbner du den i Windows 8 tilstand. Altså en slags App, hvor du kan skifte imellem vinduerne ved at swipe fra venstre til højre på touchpadden.
Men du kan få det til at være et "almindeligt" vindue ved at trykke på tre "streger" der er oppe i øverste højre hjørne. Der står noget med "Genstart Chrome i skrivebordstilstand" eller sådan noget i den retning. Så lukker den vinduet ned og starter et nyt hvor det ikke virker lige som App'en. :)

Reputation point: 10

Træner her: Fitness World Aalborg

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Simonjensen skrev:Ud fra hvad jeg kan forstå så åbner du den i Windows 8 tilstand. Altså en slags App, hvor du kan skifte imellem vinduerne ved at swipe fra venstre til højre på touchpadden.
Men du kan få det til at være et "almindeligt" vindue ved at trykke på tre "streger" der er oppe i øverste højre hjørne. Der står noget med "Genstart Chrome i skrivebordstilstand" eller sådan noget i den retning. Så lukker den vinduet ned og starter et nyt hvor det ikke virker lige som App'en. :)

Ja, lige præcis det har jeg prøvet - men der sker ikke noget! Jeg åbner den oven i købet fra skrivebordet af, og så åbner den som en app, ikke som normalt, hvilket f.x min I.E gør. Tror du det vil hjælpe at reinstallere chrome?

Det var mærkeligt.. Det var lige mit bedste bud så jeg ved ikke lige hvad man ellers kan gøre :(

Reputation point: 10

Træner her: Fitness World Aalborg

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster