Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kimphilippe skrev:ja, men i forhold til prisen ?, drik 2-3 kopper kaffe og så er den hjemme, og for det andet.
Sådan et forbrug af koffein i forbindelse med en så stor fysisk belastning kan være skadeligt for kroppen jo ?

Jenslyn87 skrev:Kimphilippe skrev:ja, men i forhold til prisen ?, drik 2-3 kopper kaffe og så er den hjemme, og for det andet.
Sådan et forbrug af koffein i forbindelse med en så stor fysisk belastning kan være skadeligt for kroppen jo ?
Arh, hvis du går til tingene rimeligt overvejet, slår lidt koffein dig nu ikke ud. Der er kun ca. 100 mg per scoop hvis jeg husker rigtigt, så man behøver ikke sejle totalt efter et par stykker ;)
Der er også l-arginin i, som kan give lidt en prikkende, opkvikkende fornemmelse, som nogen godt kan lide.
Hvis man skal have et PWO-produkt, vil jeg dog ikke anbefale NO Xplode, men Jack3d. Er imo betydeligt bedre

Legend skrev:Jenslyn87 skrev:Kimphilippe skrev:ja, men i forhold til prisen ?, drik 2-3 kopper kaffe og så er den hjemme, og for det andet.
Arh, hvis du går til tingene rimeligt overvejet, slår lidt koffein dig nu ikke ud. Der er kun ca. 100 mg per scoop hvis jeg husker rigtigt, så man behøver ikke sejle totalt efter et par stykker ;)
Der er også l-arginin i, som kan give lidt en prikkende, opkvikkende fornemmelse, som nogen godt kan lide.
Hvis man skal have et PWO-produkt, vil jeg dog ikke anbefale NO Xplode, men Jack3d. Er imo betydeligt bedre
1. Jeg tror du forveksler arginin og beta-alanin.
2. Jack3d kan være lidt problematisk hvis man stiller op i en testet sport.

Jenslyn87 skrev:Legend skrev:Jenslyn87 skrev:Kimphilippe skrev:ja, men i forhold til prisen ?, drik 2-3 kopper kaffe og så er den hjemme, og for det andet.
1. Jeg tror du forveksler arginin og beta-alanin.
2. Jack3d kan være lidt problematisk hvis man stiller op i en testet sport.
Ah ja, my bad... det er nemlig beta-alanin!
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster