Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

oleduue skrev:jeg har kørt "Dual factoer" i 5 dage og havde ikke energi til at træne den 6. dag (den sidste i første uge) har simpelhent ikke energi nok til at træne det program efter 3. dag. måtte jeg gå 10kg ned i bænk da jeg skulle træne..
men hvis en af jer kan hjælpe mig med at lave et program hvor der osse kommer noget cardio med i ville jeg være meget taknemmelig ! (:
har kommer lige noget info om hvad jeg har mulighed for at lave af øvelser (mest info om tingene vi har (: )
her et billede af en maskine jeg ikke kan forklare hvad hedder." som vi har i skolens lille motion/styrke rum.
altså vi har normalt bænkpress og bænke og håndvægte cirka op til 40-50 kg. og stativ som kan køres squat i og der er plads til dødløft. bænkere kan stilles til skrå.
mange tak hvis en af jer ville bruge lidt tid på at hjælpe mig (:

oleduue skrev:Kosten er skam helt fint efter min mening, og vil HELST træne søn,man,tirs,ons,torsdag for der har jeg mulighed for at træne om aften på min skole og lave ik andet, har prøvet med et fullbody har desværre ikke tid til så mange øvelser. så kommer lige selv med en forslag som vi kan andre på sammen (;
og det skal siges jeg træner for BB! (:
søn,tirs,tors
bryst,skulder,tricep
Bænkpres 3x12
Dumbell bænk 3x12
incline flyes 4x12
Dumbell skulder press 3x12
Laterals 3x12
fransk press 3x10
cables pushdown 3x12
Tirs,onsdag
Ryg,Ben,Bicep,mave
Dødløft 3x10
Bend over rows 3x10
squat 3x10
leg curl 3x12
dumbell preacher 3x12
mave øvelser hænger i rip. og op med benene og langsomt ned igen,
men nogle dage som skal væk eller cuttes ned så jeg kan få lidt cadio ind? for vil rigtig meget gerne ned i fedt procent det maven halter efter alt det andet.!

oleduue skrev:Bænkpess
db incline
flyes incline
squat
dødløft
osv.. sådan?
men hvornår vil du foreslå jeg ligger cardio ind?
eller en dag som kun skal bruge til cardio eller nogen dage som skal cuttes ned og der ligges cardio ind?
til cardio har jeg mulighed for:
motion cykel
Ro-maskine
Crosstrainer
Crosstrainer den jeg gerne benytte meget da jeg godt kan lige den (:

oleduue skrev:Ok lyder fint så (: men har fået at vide man ikke kan tabe sig(komme ned i fedt procent) og gaine muskel masse på samme tid, men dette du har skrevet til mig vil hjælpe på begge dele ikke ? (:

BOOBS skrev:oleduue skrev:Ok lyder fint så (: men har fået at vide man ikke kan tabe sig(komme ned i fedt procent) og gaine muskel masse på samme tid, men dette du har skrevet til mig vil hjælpe på begge dele ikke ? (:
Nej. altså du må gøre op med dig selv om du ville gaine muskler = bulke eller om du ville tabe dig = cutte.
du kan ikke få større muskler uden at tage på, altså at være i kalorie overskud. Det tyder på du ikke rigtig har læst nogen artikler om BB herinde. Prøv at læs artiklerne og du ville blive meget klogere på dette område.

oleduue skrev:BOOBS skrev:oleduue skrev:Ok lyder fint så (: men har fået at vide man ikke kan tabe sig(komme ned i fedt procent) og gaine muskel masse på samme tid, men dette du har skrevet til mig vil hjælpe på begge dele ikke ? (:
Nej. altså du må gøre op med dig selv om du ville gaine muskler = bulke eller om du ville tabe dig = cutte.
du kan ikke få større muskler uden at tage på, altså at være i kalorie overskud. Det tyder på du ikke rigtig har læst nogen artikler om BB herinde. Prøv at læs artiklerne og du ville blive meget klogere på dette område.
har skam læst, derfor jeg kom med dette spørgsmål vil godt "cutte" i en periode nu, men i den periode man cutter, skal man vel osse træne lidt? sådan skulle spørsmålet have lidt, og det du lige har skrevet kan det foregå som et "cut?"

BOOBS skrev:oleduue skrev:BOOBS skrev:oleduue skrev:Ok lyder fint så (: men har fået at vide man ikke kan tabe sig(komme ned i fedt procent) og gaine muskel masse på samme tid, men dette du har skrevet til mig vil hjælpe på begge dele ikke ? (:
har skam læst, derfor jeg kom med dette spørgsmål vil godt "cutte" i en periode nu, men i den periode man cutter, skal man vel osse træne lidt? sådan skulle spørsmålet have lidt, og det du lige har skrevet kan det foregå som et "cut?"
det er skide vigtigt med styrketræning under cut, ellers mister du jo helt vildt af din muskelmasse, men ja det program kan sagtenes bruges til cut brug.

oleduue skrev:BOOBS skrev:oleduue skrev:BOOBS skrev:oleduue skrev:Ok lyder fint så (: men har fået at vide man ikke kan tabe sig(komme ned i fedt procent) og gaine muskel masse på samme tid, men dette du har skrevet til mig vil hjælpe på begge dele ikke ? (:
det er skide vigtigt med styrketræning under cut, ellers mister du jo helt vildt af din muskelmasse, men ja det program kan sagtenes bruges til cut brug.
Ok så vil jeg gerne sige mange tak for hjælpen du (;

. men held og lykke med det nye program 
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster