Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1490
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1488

Følg bodybuilding.dk på

hjælp til internet

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

hey folkens.

Jeg står med et 'lille' men ganske irriterende problem.
Jeg tager toget hver morgen frem og tilbage til skole. Det tager 45 min. derfor sker det tit, at jeg laver lektier på min bærbar. :-({|= I toget er der trådløst internet, som altid har virket udmærket. Dog for 3 dage siden virkede det ikke mere. Så tænkte jeg, at jeg venter sgu lige og ser imorgen. Der virkede det sgu heller ikke, så tænkte jeg, at tage en dag mere. Det virker stadig ikke.
Min bærbar virker på alle andre netværker, bare ikke lige i toget. ](*,)

Håber I kan hjælpe mig.

Har vedhæftet et billed af situatione.
Internet forbindelse..png
Mens physique Junior Atlet til Newcomers 2015! Se min awesome insta: NicolajSand Billede

Vil du vide mere om core træning? Få et gratis program! http://www.coretraening.dk
Brugeravatar

Reputation point: 10

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Ingen kostplan

Hejsa.
Jeg er ikke særlig bekendt med windows 7, men jeg går ud fra at der er mulighed for at reparere internetforbindelsen? Og i så fald, har du gjort dette?

Reputation point: 0

Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Pulle skrev:Hejsa.
Jeg er ikke særlig bekendt med windows 7, men jeg går ud fra at der er mulighed for at reparere internetforbindelsen? Og i så fald, har du gjort dette?

troede jeg også ville virke, men så kommer det billed op, hvor der står at netværksfobindelse ikke kan registrere IP.
Mens physique Junior Atlet til Newcomers 2015! Se min awesome insta: NicolajSand Billede

Vil du vide mere om core træning? Få et gratis program! http://www.coretraening.dk
Brugeravatar

Desværre er det gratisdanmark som ikke fungerer, umiddelbart ville jeg tro at den service som tildeler IP-adresser ikke virker og det kan du jo ikke gøre så meget ved (udover at oplyse togpersonalet om det)
Brugeravatar

Reputation point: 0

Træner her: TarGet Fitness

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri

Miguel99 skrev:Desværre er det gratisdanmark som ikke fungerer, umiddelbart ville jeg tro at den service som tildeler IP-adresser ikke virker og det kan du jo ikke gøre så meget ved (udover at oplyse togpersonalet om det)

Tak for svaret :) godt at vide det ikke er min som er noget galt med. Men at jeg heller ikke kan gøre noget ved det.

Tak for hjælpen

Brugeravatar

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster