Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1710
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1708

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til kostplan

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey boys.
Jeg har aldrig skruet en kostplan sammen før, men har fundet ud af, at hvis jeg skal få cuttet ordentligt ned til sommer, er det en nødvendighed, at jeg får lidt mere struktur på min kost den vej.

Jeg har den seneste måneds tid spist efter mine macros og mit ligevægtsindtag (-500), men jeg synes det er svært at være kreativ hver eneste aften for at få mine macros til at passe. Mine største problemer er protein og fedt, da jeg simpelthen ikke ved hvordan jeg skal få nok indenbords.

Jeg søger derfor hjælp til udarbejdelse af en kostplan. Jeg tror det vil være den optimale idé at få sådan en, da jeg på den led kan spise det samme hver eneste dag og derved være sikker på at få mit mål opfyldt.

Jeg skal have 2081 kalorier om dagen fordelt på: 182 g kulhydrater, 202 g protein og 58 gram fedt.
Jeg kan ikke spise kylling, hvorfor det ikke kan indgå i min kostplan.
Derfor tænker jeg, at der skal hamres nogle tun og nogen proteinshakes ned i løbet af en dag for at opnå at få mine proteiner?
Fedt er mit største problem, spiser omkring 25 gram mandler om dagen, men får på ingen måde nok. Hvad kan jeg ellers spise uden der er alt for mange kalorier i det?

Jeg er helt på bar bund omkring hvad jeg skal proppe i maskinen. Netop nu plejer jeg at spise 200 gram skyr med to bananer og et scoop Whey 100 chokolade om morgen med mandler i.

Middag står på noget salat og aftensmad er meget forskelligt. Kunne dog godt bruge nogle nemme mellemmåltider med højt proteinindhold til at supplere med, da der er langt til mellem middagsmad og aftensmad for mig.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Mordor

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster