Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1207
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1204

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til program med styrketræning og cardio

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey BB'ere

Jeg er næsten ny her og har egentlig kun læst jeres indlæg og debatter, men synes lige jeg havde brug for lidt hjælp :)

Min kæreste og min svigermotter mener at jeg skal med til noget der hedder Skive Løbet (ved ikk om i har hørt om det), jeg træner en del, men har ikk lige fundet tid til at passe min kondition. Selvom jeg kun skal løbe 5 km og der er 2 måneder til, så vil jeg stadig gerne træne en del op til det, så jeg kan sparke lidt røv. De går meget op i løb, og de tror ikk jeg kan holde til det!

Mit spørgsmål er så om jeg kan løbe eller cykle de dage jeg har pause fra styrketræning, så mit program ca. ser sådan ud:
Mit program er et fullbody program:
Mandag: Styrketræning
Tirsdag: Cykel eller løb
Onsdag: Styrketræning
Torsdag: Cykel eller løb
Fredag: Styrketræning (Er blevet nødt til at sætte en ekstra dag på, hvor jeg træner bryst, tricep og skuldre, da jeg ikk synes mit bryst er stort og markeret nok)

Det jeg er mest i tvivl om er, om mine lår og abs får nok restitution, når jeg laver hård styrketræning mandag og så løber eller cykler interval om tirsdagen.

Hvis i har nogle bedre ideer til mit program, så må i meget gerne give mig nogle gode råd :) tak!
Brugeravatar

Reputation point: 0

Træner her: BK Limfjord

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 190.00
- Dødløft: 255.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan

der har været en del topics oppe omkring cardio på restitutionsdagene, men er ikke helt klar over om søgefunktionen virker ordentligt endnu...
men i hvert fald, ja du kan sagtens dyrke let cardio mellem træningsdagene, bare det ikke bliver for hårdt og du skal selvfølgelig sørge for et højt kalorie indtag :)
Brugeravatar

Reputation point: 245

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster