Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MathiasI skrev:Hej
Jeg kunne godt tænke mig at begynde med at styrketræne igen, dog har det aldrig fra min side været seriøs træning. Derfor vil jeg høre om det er en der vil hjælpe mig med at sammensætte et træningsprogram og kosten dertil. Jeg ønsker ikke at indtage proteinpulver.
Det jeg kunne tænke mig med træningen var at reducere fedtet og erstatte det tabte med musklermasse. Jeg ved godt det ikke er mange facts, men som sagt ved jeg ikke rigtig hvad det kræver.
Kan nogen hjælpe mig?

MathiasI skrev:Hej
Jeg kunne godt tænke mig at begynde med at styrketræne igen, dog har det aldrig fra min side været seriøs træning. Derfor vil jeg høre om det er en der vil hjælpe mig med at sammensætte et træningsprogram og kosten dertil. Jeg ønsker ikke at indtage proteinpulver.
Det jeg kunne tænke mig med træningen var at reducere fedtet og erstatte det tabte med musklermasse. Jeg ved godt det ikke er mange facts, men som sagt ved jeg ikke rigtig hvad det kræver.
Kan nogen hjælpe mig?

Mr. Lausten skrev:Det er vist noget fis. Jeg spiser selv fiskeolie både under cut og bulk. Det er som "smørremiddel" for dine led. Vigtigt når man løfter tungt

Mr. Lausten skrev:i daglige termer bliver det betegnet som smørrelse ;)

Mr. Lausten skrev:Det er jeg nu 100% sikker på. Den gamle har problemer med knæet og brusken omkring det, og har fået henvisninger fra lægen, om at begynde at tage fiskeolie..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster