Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mesomorf skrev:Newzbit findes ikke. Newzbin derimod gør? Det er desuden ikke et program, men en hjemmeside. Hvad mener du med at du ikke kan hente fra siden?

mesomorf skrev:GrabIt henter ikke filen. Det gør din browser sandsynligvis. Men du har muligvis ikke associeret filtypen .nzb med programmet GrabIt. Gem nzb-filen --> åbn den --> henvis til programmet der skal åbne den.
mesomorf skrev:Du har vel en Usenet og Newzbin-konto?
mesomorf skrev:EDIT: ...og har du ændret indstillingerne i GrabIt til at henvise til din Usenet-konto? Lyder til at det nok er problemet

alllstar skrev:mesomorf skrev:GrabIt henter ikke filen. Det gør din browser sandsynligvis. Men du har muligvis ikke associeret filtypen .nzb med programmet GrabIt. Gem nzb-filen --> åbn den --> henvis til programmet der skal åbne den.
Denne kan jeg prøve - først at hente og derefter åbne den.mesomorf skrev:Du har vel en Usenet og Newzbin-konto?
Newzbin konto har jeg. En Usenet konto ved jeg ikke hvad er - troede det var det samme.mesomorf skrev:EDIT: ...og har du ændret indstillingerne i GrabIt til at henvise til din Usenet-konto? Lyder til at det nok er problemet
Det kunne sagtens tænkes, ved du hvordan/hvad der skal ændres for at det virker... For hver gang jeg prøvet at hente, siger den er en socket fejl. unable to connect to: 119, ville gætte på den er en port der menes...

Søren W skrev:Giganewz er alt for dyr, jeg bruger astraweb, det koster $11/md. Retention er så vidt jeg ved længere (hvor længe filerne bliver liggende) og indholdet er jo det samme.
Du skal heller ikke bruge grabit, det er et lorteprogram, SABnzbd+ er et bedre valg. HVis du installerer sab... skal jeg nok hjælpe med opsætningen, der er lidt mere end i grabit, men du bliver langt gladere for det.

alllstar skrev:Okay mange tak begge to, er efterhånden ved at være med nu. Men skal man betale begge steder så.. Har fået svar på at man skal på en usenet, men har også betalt for en prøve periode på newzbit - er det nødvendigt når man har betalt på en usenet.
Endnu en gang tak.
edit: har selvfundet svaret på det.

alllstar skrev:Søren W skrev:Giganewz er alt for dyr, jeg bruger astraweb, det koster $11/md. Retention er så vidt jeg ved længere (hvor længe filerne bliver liggende) og indholdet er jo det samme.
Du skal heller ikke bruge grabit, det er et lorteprogram, SABnzbd+ er et bedre valg. HVis du installerer sab... skal jeg nok hjælpe med opsætningen, der er lidt mere end i grabit, men du bliver langt gladere for det.
Bliver lige nød til at sprøge, trækker siden hver måned automatisk penge fra kontoen, eller skal man selv overføre hver måned.

Søren W skrev:alllstar skrev:Søren W skrev:Giganewz er alt for dyr, jeg bruger astraweb, det koster $11/md. Retention er så vidt jeg ved længere (hvor længe filerne bliver liggende) og indholdet er jo det samme.
Bliver lige nød til at sprøge, trækker siden hver måned automatisk penge fra kontoen, eller skal man selv overføre hver måned.
Der bliver automatisk trukket penge.

Søren W skrev:pr0n er i øvrigt newzxxx.com, hvis du har newzbin abonnement og nzbxxx, hvis man har nzbmatrix.

Søren W skrev:du skal bruge dit brugernavn og password, og så skal grabit også have en adresse på din usenet udbyder, det kan du se på astrawebs hjemmeside når du er logget ind.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster