Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1209
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1206

Følg bodybuilding.dk på

Homegym i lejlighed?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej alle,

Jeg står og skal til at flytte hjemmefra en gang i år.
Har godt kunne tænke mig et home gym i noget tid, men er i tvivl om hvordan det ville passe ind i en lejlighed.

Forestiller mig et homegym bestående af et powerrack, en justérbar bænk, barbell og dumbell stænger, skiver og måtter til dødløft.

Er der nogen der har erfaring med et homegym i en lejlighed (2 el. 3 værelses), eller har i nogle holdninger til emnet som er relevante.

På forhånd tak :)

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Powerrack osv i en lejlighed?

Det er idioti, smut ned i centeret :)
Brugeravatar

Træner her: Power Gym

Odysseus skrev:Powerrack osv i en lejlighed?

+1

Tænk også evt på din underbo. Det kommer til at larme ad h... til. Få adgang til en jernhule i stedet.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00

Jeg har aldrig forstået trangen til homegyms osv alligevel, kom dog lidt ud af huset :)
Brugeravatar

Træner her: Power Gym

Jeg fik et knaldgodt tilbud på et Kettler Delta plus en masse ekstra skriver - det er jeg meget glad for. Nu kan jeg træne når det passer mig - specielt efter jeg har fået lagt en gummigulv så det ikke larmer.

Selvfølgelig kan jeg ikke alt det som man kan i et center og der går lidt tid med at skrue vægte sammen osv. men omvendt så kan jeg gå og hygge mig i nogle timer og have mit TV kørende og se lidt på det mens jeg roder rundt.
Brugeravatar

Geografisk sted: København

Logbog: Ingen logbog

Phindborg skrev:

+1

Tænk også evt på din underbo. Det kommer til at larme ad h... til. Få adgang til en jernhule i stedet.

Det var også det jeg frygtede. Nok ikke så god en idé som jeg havde håbet.
Altså udover der nok ikke er så meget plads til det hele, så havde jeg slet ikke tænkt over larmen.

Mange tak for svarene :)

splintie skrev:
Phindborg skrev:

+1

Det var også det jeg frygtede. Nok ikke så god en idé som jeg havde håbet.
Altså udover der nok ikke er så meget plads til det hele, så havde jeg slet ikke tænkt over larmen.

Mange tak for svarene :)

Køb et gummigulv som jeg skrev - min underbo kan næsten ikke hører mig og har intet at klage over selv om jeg hiver i jern kl. 3 om natten over hans soveværelse.
Brugeravatar

Bwana skrev:Køb et gummigulv som jeg skrev - min underbo kan næsten ikke hører mig og har intet at klage over selv om jeg hiver i jern kl. 3 om natten over hans soveværelse.

Hvis jeg ikke havde læst resten, ville det der give en helt anden mening..................

OT:
Hvis du ikke har en underbo, er et homegym fint nok - men dyrt ad helvedes til. Ja, det er bekvemt, men centeret er sgu nok det bedste valg..
Brugeravatar

Kostplan: Vis kostplan

Klose skrev:
Bwana skrev:Køb et gummigulv som jeg skrev - min underbo kan næsten ikke hører mig og har intet at klage over selv om jeg hiver i jern kl. 3 om natten over hans soveværelse.

Hvis jeg ikke havde læst resten, ville det der give en helt anden mening..................

OT:
Hvis du ikke har en underbo, er et homegym fint nok - men dyrt ad helvedes til. Ja, det er bekvemt, men centeret er sgu nok det bedste valg..

:lol: - den havde jeg godt nok ikke selv set :lol:
Brugeravatar

splintie skrev:Forestiller mig et homegym bestående af et powerrack, en justérbar bænk, barbell og dumbell stænger, skiver og måtter til dødløft.

Jeg tvivler meget stærkt på at gulvet i en gennemsnitlig lejlighed kan holde til en tung omgang dødløft. Og hvad med højden til loftet - er der overhovedet plads til at køre OH-øvelser o. lign.? :)
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Reputation point: 135

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

flamingopikken skrev:
splintie skrev:Forestiller mig et homegym bestående af et powerrack, en justérbar bænk, barbell og dumbell stænger, skiver og måtter til dødløft.

Jeg tvivler meget stærkt på at gulvet i en gennemsnitlig lejlighed kan holde til en tung omgang dødløft. Og hvad med højden til loftet - er der overhovedet plads til at køre OH-øvelser o. lign.? :)

Det skal det sgu nok - men der er et alvorligt problem som jeg først er begyndt at indse nu og det er hvis man som jeg køber f.eks. et Kettler Delta der er bygget op omkring 30mm og et tårn der max. kan klare 150 kg. så går der dersværre ikke lang tid før man løber tør for muligheder i ens udvikling hvis man træner seriøst - f.eks. min stang kan kun klare 150 kg i dødløft og på knap 2 måneder er jeg ved at nå der til - så hvis jeg forsætter i samme tempo så rammer jeg maks. om ganske kort tid og skal så til at finde en ny 30mm stang der kan klare mere end 150 kg. eller skifte til 50mm - Det samme med tårnet der har et maks. 150 kg. og jeg rammer det loft om få måneder og så skal jeg skifte hele mit hjemme gym ud - damn. det skulle jeg have tænk på.

Jeg ender sgu nok med at skal finde en god hule her i NV eller i KBH. jeg kan bruge til min daglige træning - for jeg er sgu blevet bidt af det.
Brugeravatar

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster