Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1586
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1584

Følg bodybuilding.dk på

Hvad er en god fører?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Ja som overskriften sig er - hvad er en god fører? Skal starte på sergentskole og har tænkt meget over dette spørgsmål. Hvad er jeres syn på en god fører og hvordan opfatter i en god fører?

Reputation point: 10

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

En der kan sætte sig i respekt, uden at være et svin!

Reputation point: 0

Geografisk sted: Skævinge

Træner her: ISS Fitness Center

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Respekt er ikke noget man sætter sig i. Det er noget man gør sig fortjent til.

Respekten ved sine medarbejdere fås bl.a. igennem højt fagligt niveau. Det er umuligt at være en god fører, hvis ikke du aner hvad du laver.

Når det faglige er på plads, så handler resten om "people skills". En god fører forstår, bl.a. at overlevere beskeder, arbejdsopgaver mv. på den rigtige måde. I forsvars regi betyder det i de fleste tilfælde, at man taler til manden og ikke til rangen. Jeg har set gang på gang, unge HBU sergenter komme over i en stående styrke, og ikke magte den del af opgaven. Heldigvis bliver det i de fleste tilfælde hurtigt ændret, som de bliver klogere.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Jeg er som sådan fuldstændig enig med Pind, så her er noget af det samme.

- Vær fagligt dygtig. Det må være noget af det vigtigste som fører, at vide hvad du laver, at kende dine muligheder under en opgave. Nogle af de bedste fører jeg arbejdede under havde en kæmpe faglig og teknisk viden, der gjorde at jeg følte, at jeg altid kunne stille dem et spørgsmål og så vidste jeg at jeg fik et kompetent svar. Jeg har oplevet mange(primært officerer) der simpelthen var så dårlige fagligt at man konstant tvivlede på det de sagde.

- Vær dig selv. Medmindre du er en idiot, så skal du ikke være dig selv. Jeg oplevede mange som fuldstændig ændrede karakter så snart de skulle bestemmer over andre, og blev en komplet idiot. De talte ned til de menige og prøvede at virke overlegne, men de var generelt bare elendige fører.

- Respekter de folk du har under dig, et godt forhold til sine drenge er meget vigtigt. Jeg havde et rigtig godt forhold til mine konstabler da jeg var udsendt, og det har jeg stadig. Det handler om at have en god gruppe, og det får man hvis likeable og taler godt til folk. De skal bare ikke være i tvivl om at det er dig der er fører.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster