Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Neut skrev:Jeg kører selv fullbody hver man/ons/fre med følgende øvelser:
Dødløft
Bænkpress
Skrå bænk BB/DB ELLER Fly's
Legpress/Front squat
BOR/Yate rows
Military
Dips
Pullups
Bicep curls
Weighted Crunches
Læg øvelse
Jeg siger ikke dette er det bedste for dig, men så har du da en ide om et muligt program
Med hensyn til om du skal cutte/bulke så kommer det an på dine egne mål med træningen. Hvis du vil væære strandklar til sommer så skal du cutte, men det betyder ikke at du ikke kan bulke og så bare være lidt mindre markeret.

the-QB skrev:Neut skrev:Jeg kører selv fullbody hver man/ons/fre med følgende øvelser:
Dødløft
Bænkpress
Skrå bænk BB/DB ELLER Fly's
Legpress/Front squat
BOR/Yate rows
Military
Dips
Pullups
Bicep curls
Weighted Crunches
Læg øvelse
Jeg siger ikke dette er det bedste for dig, men så har du da en ide om et muligt program
Forstår ikke du vil have så mange øvelser i et fullbody .. jeg ser ingen grund til at ramme lats gennem både rows og pullups ved hver træning, ligesom jeg ikke kan se grunden til 3 bryst øvelser .. BP/Inc BP og Dips burde være nok.. Ligeledes kan der skiftes mellem Squat og DL mellem hver træning, i stedet for at køre DL + Benpres/FSQ..Med hensyn til om du skal cutte/bulke så kommer det an på dine egne mål med træningen. Hvis du vil væære strandklar til sommer så skal du cutte, men det betyder ikke at du ikke kan bulke og så bare være lidt mindre markeret.
Hvorfra ved du om han skal cutte for at blive klar til sommeren? det kommer da MEGET anpå hans udgangspunkt..
Du skal cutte, hvis du føler, at du går rundt og er for buttet.. Bulk hvis du ikke vil have noget imod at tage en smule mere fedt på, men du kan sagtens holde dit kcal overskud på 300 kcal, så tager du ikke alt for meget unødvendigt fedt ..
.

Pullups rammer ikke lats som det eneste, da det er mere compound øvelse (tror jeg nok det hedder), og ville bestemt også mene at rows rammer andet end lats, men hvis jeg tar fejl så ret mig venligst.
Synes bestemt heller ikke at dips er en bryst øvelse, jo kan da godt være at den rammer bryst hvis man udfører den på en bestemt måde, men da er da primært en tricep øvelse d´oh!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster