Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Undrede mig bare lidt over, om kapslerne så overhovedet har nogen effekt???

Der står på bøtten at man skal tage 1-4 stk om dagen, så de skal vel bare deles ud over hele dagen.HAV skrev:Tror også jeg skal have bestilt en. Kan man spise det sammen med proteinpulver ?! Og hvornår skal det indtages ? Efter træning eller hvordan ?!

ccp skrev:Der står på bøtten at man skal tage 1-4 stk om dagen, så de skal vel bare deles ud over hele dagen.HAV skrev:Tror også jeg skal have bestilt en. Kan man spise det sammen med proteinpulver ?! Og hvornår skal det indtages ? Efter træning eller hvordan ?!
Jeg havde tænkt mig at fortsætte med at drikke protein-pulver, selvom jeg begynder på dem.
Det tror jeg da ikke at der kan ske noget ved.

ccp skrev:Hmm.. okay.
Jeg synes ikke at jeg kan mærke eller se den store forskel, men jeg har heller ikke spist halvdelen endnu.
Jeg skal nok komme med en update når dåsen er tom
Jeg synes dog at jeg sveder en del mere når jeg træner

ccp skrev:Jeg synes at det er som om at jeg har fået mere energi når jeg træner, og de sidste par reps i de forskellige øvelser går lidt lettere nu.
Om det skyldes pillerne er svært at sige.

ccp skrev:Jeg synes da at man kan se en lille forskel, men måske er det ønsketænkning
Men hvis jeg bliver ved med at føle fremgang, som jeg gør nu, så er det helt sikkert nogen jeg skal ha nogen flere af.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster