Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1151
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1148

Følg bodybuilding.dk på

Indtagelse af antal måltider!

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey bb.

nu når jeg har lavet min kost om, stræber jeg efter, at spise de der 7-8 gange. Det er bare utroligt svært, at få så meget mad ned.

Hvis jeg nu køber whey 80 , kan jeg så bare nøjes med 3-4 måltider og så 2-3 shakes om dagen?
" En dag uden træning, er en dag uden mening ! "/ Hamdi" BB.dk er for nice ! - Maks Motivation "Tjek min LOG ! http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... t=0#277885

Reputation point: 0

Geografisk sted: Oure / Svendborg

Træner her: Forever Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

jeg går ud fra du ville bulke når du siger det er svært at få alt det mad ned.

men så drik nogle glas kakao hverdag de gir dig måske de ekstre kalorier til at du ligger i et ok kalorie overskud prøv dig frem også så på vægten hvor meget du tager på helst ikike meget mere end 800 gram pr. uge!

Geografisk sted: Hillerød

Træner her: Hillerød Fysioterapi & Træningscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00

Alt efter hvad dine mål er så der jo aldrig nogen der har sagt du SKAL spise 7-8 gange om dagen. I følge Anders Nedergårds artikkel om "BULK" har forsøg jo også vist at dem der tog størst anddel af REN muskelmasse på var dem der kun spise få store måltider - grundet at deres insulinsensivitet var højere.
TIl daglig arbejder jeg med den Online spil branche. Har lavet alt alt for mange sider der fx minder om denne: Book of Ra .
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 170.00

ja det er rigigt med at man tager mere muskelmasse på, hvis man spiser store måltider få gange om dagen, istedet for nogle lidt mindre måltider flere gange om dagen.

Du mangler bare lige at fortælle, at når du spiser mindre og større måltider hver dag, tager du også mere fedt på. Også mister du alligevel den ekstre muskelmasse du har bygget op ved at spise færre gange om dagen når du skal cutte, fordi du skal cutte længere tid.

Styrkeliste

BOOBS skrev:jeg går ud fra du ville bulke når du siger det er svært at få alt det mad ned.

men så drik nogle glas kakao hverdag de gir dig måske de ekstre kalorier til at du ligger i et ok kalorie overskud prøv dig frem også så på vægten hvor meget du tager på helst ikike meget mere end 800 gram pr. uge!

okay . lyder som en ide. jeg har mine stats på min log, og de skal opd. 2 gange om måneden her i starten.

vil gerne op på de 80-85 , dog uden alt for meget fedt. kender godt til cainer, men er bare bange for jeg så bliver for "stor" da jeg mest skal træne boksning og svømning... styrketræning kommer der mere af med tiden. pt styrketræner jeg fb en gang om ugen . om en måneden eller 2 , skulle den gerne komme op på 2-3 gange.
" En dag uden træning, er en dag uden mening ! "/ Hamdi" BB.dk er for nice ! - Maks Motivation "Tjek min LOG ! http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... t=0#277885

Styrkeliste

altså du skal havde styr på træningen selvom du går til de andre sportsgrene. fulbody ville jeg mene du midst skal udføre 2 gange ugentligt.

men spis en masse sundt og fordel imellem 6 til 8 måltider om dagen så skal vægten nok stige og hvis du ikke kan spise nok til at tage på. så drik kakao.

Styrkeliste

BOOBS skrev:altså du skal havde styr på træningen selvom du går til de andre sportsgrene. fulbody ville jeg mene du midst skal udføre 2 gange ugentligt.

men spis en masse sundt og fordel imellem 6 til 8 måltider om dagen så skal vægten nok stige og hvis du ikke kan spise nok til at tage på. så drik kakao.

Der er fuld skrue på træningen, og kosten. tvinger mig selv til at spise meget nu. :twisted:

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster