Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Rysse skrev:Jeg har selv den første version af "the new Ipad", med retina skærm og bruger den stort set til det samme som du efterspørger, dog ikke arbejde. Men jeg er fucking glad for den og bruger den dagligt. Helt klart et af de bedste køb jeg har lavet indenfor elektronik imo. Så for mig har den helt sikkert været pengene værd.
Har også hørt meget godt om den lille nye Ipad mini, hvis man er til sådan en størrelse

kvaaen skrev:Er Apple fanboy altid så det er enten Apple eller intet. Situationen er den at min Imac desværre er gået i udu uden for garantien så ud med den. Så har jeg en hp bærbar og en iphone. Jeg er så træt af altid at have strøm kablet med rundt i huset med bærbaren, da den er ved at være lidt gammel så holder den max 1½ times tid. Udover det så er der ikke mange spil der kan køre på den. Har desuden en ps3 jeg kan spille større spil på.

Michason skrev:Hvis du vil spare nogle penge kan du næsten ligeså godt købe iPad 3 med A5 chip. Forskellen mellem 3 og 4 er stortset det samme som iPhone 4 og 4s. Hardwaren er lidt bedre, samme design, samme skærm.

Ittams skrev:Jeg har ikke ét sekund fortrudt mit køb. Jeg bliver igen og igen overrasket over mulighederne, og imponeret over skærmen og brugerfladen.
Og så vil jeg sige: køb for Guds skyld ikke en eller anden "alternativ" tablet. Det er iPad eller intet. ;)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster