Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1231
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1228

Følg bodybuilding.dk på

Ipad Retina A6X

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Overvejer at købe denne. Er den pengene værd? Har læst forskellige anmeldelser, men ville lige høre om nogen herinde har den og hvad de syntes om den.
Jeg skal bruge den til at surfe, mails, arbejde, dokumenter, musik, film (netflix), spille osv.
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Vanløse

Træner her: Anger Mangement
Fitness World Rødovre

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg har selv den første version af "the new Ipad", med retina skærm og bruger den stort set til det samme som du efterspørger, dog ikke arbejde. Men jeg er fucking glad for den og bruger den dagligt. Helt klart et af de bedste køb jeg har lavet indenfor elektronik imo. Så for mig har den helt sikkert været pengene værd.

Har også hørt meget godt om den lille nye Ipad mini, hvis man er til sådan en størrelse :)
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 100.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Vis kostplan

Rysse skrev:Jeg har selv den første version af "the new Ipad", med retina skærm og bruger den stort set til det samme som du efterspørger, dog ikke arbejde. Men jeg er fucking glad for den og bruger den dagligt. Helt klart et af de bedste køb jeg har lavet indenfor elektronik imo. Så for mig har den helt sikkert været pengene værd.

Har også hørt meget godt om den lille nye Ipad mini, hvis man er til sådan en størrelse :)

Ipad mini er næsten ligemeget, har en iphone 5. Savner bare en mellemting mellem min bærbar og den da min bærbar altid står til tv'et.
Billede
Brugeravatar

Fitness World Rødovre

Jeg har også selv Iphone og en stationær, hvor Ipad'en er det perfekte mix af de to efter min mening.

Jeg tror ikke du vil blive skuffet. Men skulle det ske er de nemme at komme af med igen.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 100.00

Jeg har ikke ét sekund fortrudt mit køb. Jeg bliver igen og igen overrasket over mulighederne, og imponeret over skærmen og brugerfladen.

Og så vil jeg sige: køb for Guds skyld ikke en eller anden "alternativ" tablet. Det er iPad eller intet. ;)
Brugeravatar

Er Apple fanboy altid så det er enten Apple eller intet. Situationen er den at min Imac desværre er gået i udu uden for garantien så ud med den. Så har jeg en hp bærbar og en iphone. Jeg er så træt af altid at have strøm kablet med rundt i huset med bærbaren, da den er ved at være lidt gammel så holder den max 1½ times tid. Udover det så er der ikke mange spil der kan køre på den. Har desuden en ps3 jeg kan spille større spil på.
Billede
Brugeravatar

Fitness World Rødovre

kvaaen skrev:Er Apple fanboy altid så det er enten Apple eller intet. Situationen er den at min Imac desværre er gået i udu uden for garantien så ud med den. Så har jeg en hp bærbar og en iphone. Jeg er så træt af altid at have strøm kablet med rundt i huset med bærbaren, da den er ved at være lidt gammel så holder den max 1½ times tid. Udover det så er der ikke mange spil der kan køre på den. Har desuden en ps3 jeg kan spille større spil på.

Personligt vil jeg ikke se min iPad som erstatning for min computer. iPadden er let at tage med, holder batteri, og er generelt bare en sjov gadget. Til skolebrug og mere seriøst arbejde synes jeg, at den er for "langsom" at skrive på.
Så hvis du alligevel skal have ny bærbar(?), vil jeg da nærmere forslå at smide de ekstra håndører oven i, og købe den nye Pro fx.

Mht. spil, så er det ikke fordi jeg bruger den sååå meget til at spille på, så det kan jeg umiddelbart ikke udtale mig om - der har jeg min ps3.

Når dét så er sagt vil jeg sige, at til surfing, netflix, mails og gak og gøgl er den helt perfekt. :)
Brugeravatar

Hvis du vil spare nogle penge kan du næsten ligeså godt købe iPad 3 med A5 chip. Forskellen mellem 3 og 4 er stortset det samme som iPhone 4 og 4s. Hardwaren er lidt bedre, samme design, samme skærm.

Michason skrev:Hvis du vil spare nogle penge kan du næsten ligeså godt købe iPad 3 med A5 chip. Forskellen mellem 3 og 4 er stortset det samme som iPhone 4 og 4s. Hardwaren er lidt bedre, samme design, samme skærm.

Ahhh det er måske lige og underdrive. A6X er stortset dobbel så hurtig som A5 chippen. Og jo der er lavet mange test omkring dette.
Billede
Brugeravatar

Fitness World Rødovre

Ittams skrev:Jeg har ikke ét sekund fortrudt mit køb. Jeg bliver igen og igen overrasket over mulighederne, og imponeret over skærmen og brugerfladen.

Og så vil jeg sige: køb for Guds skyld ikke en eller anden "alternativ" tablet. Det er iPad eller intet. ;)

Hvilke dårlige erfaringer har du gjort dig med android tablets?
Go fuck yourself.
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Styrkeliste
- Bænkpres: 177.50
- Squat: 215.00
- Dødløft: 257.50

Ups!!! kom sku til at bestille en. :-) Oh well shit happens. :-)

Så må vi se hvordan det er.
Billede
Brugeravatar

Fitness World Rødovre

Tilbage til Off topic

Brugere online