Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1545
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1542

Følg bodybuilding.dk på

Job som fitnessinstruktør

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey guys..

Jeg går og skal til at vælge hvilken vej jeg vil gå af hensyn til uddannelse og job.
Jeg bliver Student på HTX om et halvt år, og skal til at træffe nogle valg meget snart..

Jeg har kigget på fysiske jobs, bl.a. renovationsmedarbejder og fisker, mest pga lønnen..
Nu er jeg så kommet på tanken om fitnessinstruktør, idet jeg godt kan lide at,
få folk til at opnå deres mål, samt elsker jeg at træne og holde mig sund...

Hvad tjener sådan en fitnessinstruktør, og hvordan håndterer i det med jeres egen træning samt har i meget fritid?
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

alt for lidt!

omkring 110 kr. i timen. Ansattes sjældent på andet end time løn. Overenkomsten er noget lort og branchen er ikke ligefrem stabil. Vi snakker om en uddannelse bestående af ca. 33 timers undervisning.

Fitnessinstruktør er dog et skide gode bijob, under og efter uddannelse, som du kan have udover et job med en mere stabil indtægt. Det vil du helt sikkert have stor glæde af.

Reputation point: 50

Kostplan: Ingen kostplan

RuneB skrev:alt for lidt!

omkring 110 kr. i timen. Ansattes sjældent på andet end time løn. Overenkomsten er noget lort og branchen er ikke ligefrem stabil. Vi snakker om en uddannelse bestående af ca. 33 timers undervisning.

Fitnessinstruktør er dog et skide gode bijob, under og efter uddannelse, som du kan have udover et job med en mere stabil indtægt. Det vil du helt sikkert have stor glæde af.

Ah det lyder fedt at have det som bijob, nu hvor det er et usikkert stadie at bevæge sig ind på.. Men bliver det ikke for meget med et fast job og bijob som fitnessinstruktør?
Brugeravatar

nej.. det tror ikke du vil opleve det som. Det handler måske om at have 4-5 timer per uge i sammenhæng med din egen træning. Man skal synes det er sjovt så det er føleles som fritid og ikke arbejde.

har arbejde som fitness instruktør 37 timer per uge og det blev for mig og de fleste en noget ensidig kedsommelig affære.

RuneB skrev:nej.. det tror ikke du vil opleve det som. Det handler måske om at have 4-5 timer per uge i sammenhæng med din egen træning. Man skal synes det er sjovt så det er føleles som fritid og ikke arbejde.

har arbejde som fitness instruktør 37 timer per uge og det blev for mig og de fleste en noget ensidig kedsommelig affære.

Det er bare i orden! Tak for dit gode råd!!
Er det virkeligt nødvendigt at tage den uddannelse på 1½ år for blot at have det som bijob?
Brugeravatar

hmm... den 1½ årig uddannelse du snakker om er ikke kun en fitness instruktør uddannelse. Den er langt bredere, så man er mere egnet til at varetage flere function indenfor fitness branchen.. f.eks. noget ledelse. Jeg kender ikke vilkårene for at gå den vej da jeg ikke selv har uddannelsen. Men jeg kan spørge lidt rundt

http://www.fitness-uddannelser.dk/fitness-instruktoer/

uddannelsen ovenover er langt mindre.

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster