Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1717
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1716

Følg bodybuilding.dk på

Kan denne kostplan følges i 7 måneder?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej! I et forgæves forsøg på, at få min vægtpåtagning til, at stige sådan nogenlunde konstant prøvede jeg her for nogle uger siden at lave 3 kostplane med samme kcal mængde. Det viste sig så senere, at det slet ikke var så let igen, da når man spiste efter 3 forskellige kostplane, så var der nogle dage, hvor kalorierne ikke stemte helt overens. Helt naturligt jo, da når man laver forskellige kostplane ikke altid kan regne med, at kalorietabel.dk eller for den sags skyld programmet kost og program har regnet det hele præcist ud.

Derfor er jeg nu blevet enig med mig selv i at jeg vil køre efter én kostplan i de 7 måneder, jeg bulker.

Den ser således ud:

Mit spørgsmål er så, om der sker noget rent sundhedsmæssigt ved at spise efter den samme kostplan i 7 måneder?? Mister man for mange nærringsstoffer eller hvad? Tag og kig på den, og giv mig nogle svar på, om det her kan lade sig gøre?? Og hvis det ikke kan, så må I gerne hjælpe mig med, hvordan jeg så skal gøre det, hvis jeg skal tage nogenlunde kontrolleret på. Og kontrolleret for mig er, at tage mellem 300-400 gram på om ugen.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg vil ikke anbefale dig at spise præcis det samme hver dag i 7 måneder....

Det kan godt være, at du spiser relativt sundt set på en enkelt dag, men forskellige typer mad indeholder forskellige typer mikronæringsstoffer.

Men det vil da også komme til at hænge dig ud af halsen at spise det samme hver eneste dag....
-- Smerte er svaghed der forlader kroppen --
Proteinpulver kreatin weight gainer
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Kostplan: Vis kostplan

Okay. Men jeg har bare erfarret, at det er noget mærkeligt noget med kalorierne, når man laver forskellige kostplane. Jeg havde f.eks 3 forskellige kostplane på en uge, hvor jeg stort set spiste det samme morgen, formiddag og middag, med den eneste forskel, at jeg varierede aftensmaden, så jeg spiste 3 forskellige aftensmade om ugen. En dag spiste jeg efter en kostplan, hvor jeg dagen efter havde taget 400 gram på. Så spiste jeg af den samme kostplan igen. Denne gang tabte jeg mig 400 gram på trods af at mit aktivitetsniveau var akkurat den samme, som aktivitetsniveauet var den dag, jeg tog 400 gram på med samme kostplan. Hvordan kan det så lade sig gøre??! Og skal man først vente med at veje sig efter en uge, før der er et brugbart resultat, eller hvad? Er det for tidligt at veje sig efter et par dage?

Hvor mange forskellige kostplane har I herinde flettet sammen om ugen f.eks?? Og lykkes det for jer at tage sådan rimelig konstant på, altså f.eks 500 gram om ugen, hvis det er det man ønsker at tage på??

Vil gerne have HILFE her! Indtil videre bruger jeg programmet krop og kost, men ved ikke om det er for upræcis eller hvad?? Især tænker jeg her på fedtprocent i oksekød osv.

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 94 gæster