Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1396
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 1392

Følg bodybuilding.dk på

Kassein protein før sengetid?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey BB'ere.

Hvor vigtigt er det at få noget protein før sengetid? Har hørt at det skal være langsomt optagelige proteiner - kassein. Og det vigtigt at tage før sengetid. I mit tilfælde sover jeg 8-9 timer og plejer somregel at spise aftensmad der ved 7 tiden. og senere hen et æble eller lidt youghurt. Altså skal jeg investere i noget kassein pulver, eller er der andre fixe måder med noget mælk eller noget? Udover det får jeg nok protein igennem mælk kylling rugbrød osv. og Shake efter hver træning :D
Tak på forhånd
Røvere forlanger pengene eller livet. Kvinder forlanger begge dele
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 120.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan

I det store hele tror jeg ikke det betyder det helt store. Har du 100% styr på ALT, vil kasein gøre en minimal forskel fremfor valle som natmad, men i den virkelige verden vil du aldrig nogensinde se en forskel. Spar pengene og køb mere mad i stedet. :)
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Reputation point: 635

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Legend skrev:I det store hele tror jeg ikke det betyder det helt store. Har du 100% styr på ALT, vil kasein gøre en minimal forskel fremfor valle som natmad, men i den virkelige verden vil du aldrig nogensinde se en forskel. Spar pengene og køb mere mad i stedet. :)

Hvad mener du præcist med 100% styr på alt?. Altså jeg er ret sikker på jeg for de proteiner jeg skal bruge da jeg tager en protein (valle) shake efter HVER træning. spiser massere af rugbrød med kylling tun og makrel.
Og sådan set kød hverdag og masser af mælk. Derudover masser af frugt osv. så tænkte mere på om det er nødvendigt at tage noget specialt inden man går iseng for at kroppen har noget henover natten?
Brugeravatar

Styrkeliste

Mælk, casein eller kvark f.eks. Så er du klar til natten. Der er ikke noget magisk ved det, det er bare dagens sidste måltid.
Brugeravatar

Reputation point: 1285

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00

Galleri: Vis galleri (30)

Holme skrev:
Legend skrev:I det store hele tror jeg ikke det betyder det helt store. Har du 100% styr på ALT, vil kasein gøre en minimal forskel fremfor valle som natmad, men i den virkelige verden vil du aldrig nogensinde se en forskel. Spar pengene og køb mere mad i stedet. :)

Hvad mener du præcist med 100% styr på alt?. Altså jeg er ret sikker på jeg for de proteiner jeg skal bruge da jeg tager en protein (valle) shake efter HVER træning. spiser massere af rugbrød med kylling tun og makrel.
Og sådan set kød hverdag og masser af mælk. Derudover masser af frugt osv. så tænkte mere på om det er nødvendigt at tage noget specialt inden man går iseng for at kroppen har noget henover natten?

Hvis du vil vide om du får forskellige resultater med valleprotein i forhold til kasein, så er svaret nej. Du vil ikke kunne mærke forskel.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Reputation point: 635

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00

Galleri: Intet galleri

Legend skrev:
Holme skrev:

Hvis du vil vide om du får forskellige resultater med valleprotein i forhold til kasein, så er svaret nej. Du vil ikke kunne mærke forskel.

Jeg er ude efter og finde ud af om jeg har brug for at fx. at tage en shake inden natten så? eksempel. Kassein eller protein eller noget helt andet et glas mælk eller noget?
Eller om det er unødvendigt.
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud