Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1497
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1494

Følg bodybuilding.dk på

Konkurrence for "naurlige" atleter

Udskriv emne

Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Efter 7 års træning var planen at stille op til DM CBB her i 2010.

MEN MEN MEN...

En Rigtig god ven, "Niklas Grundt Hansen" vinder af en 3 plads til DM Athletic fitness 2009, fortalte mig for godt en måneds tid siden om en anden konkurrence i Tyskland, som foruden doping kontrol også havde en løgndetektor test indblandet. Det var noget jeg personligt faldt ret så meget for da chancerne for et FAIR GAME jo lige pludselig blev forhøjet ret så meget kontra et DM herhjemme. [-o<

Der kan læses om eventet her www.gnbf.de

Min egentlige begrundelse for at oprette tråden her er for at høre om der er nogen der har kendskab til denne konkurrence eller har hørt noget spændende?! :D
Bare indse det... lige meget hvor stor du bliver vil du aldrig selv være tilfreds!!! Se også min "LILLEBROR" http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=12519
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Ingen kostplan

Penn & Teller Bullshit: Lie Detectors

http://www.milkandcookies.com/link/171307/detail/
Nubretpumper
Brugeravatar

Galleri: Intet galleri

Øv Øv ØV har jeg sgu ikke lige set komme... :^o

Troede egentlig at sådan en test den dag idag ville være meget mere retfærdig og præcis..
Bare indse det... lige meget hvor stor du bliver vil du aldrig selv være tilfreds!!! Se også min "LILLEBROR" http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=12519
Brugeravatar

Det ved CBB er at deltagerne ikke bliver "unaturligt" tunge, så dem der ikke krudter også godt vil kunne vinde konkurrencen over folk der krudter, hvis de ellers spiser og træner så hårdt som muligt og er skruet ordenligt sammen, hvorimod i normal BB konkurrencer skal de helst være så store som muligt.
Så hvis du mener du har en chance i CBB er det bare at prøve, og hvis du ikke føler du er stor nok, så vent et par år så du ikke giver dem der har taget krudt skylden, hvis du taber, for det kommer man ikke nogen vejne med. Held og lykke :)
Nubretpumper
Brugeravatar

Ingen andre der har hørt eller ved noget?? :whistle:
Brugeravatar

Jeg havde overvejet det i år, men det blev kun ved overvejelser. Jeg er dog ret tændt på at tage derned næste år i, hvis det altså ikke bliver afholdt helt nede i det sydligste tyskland.
Brugeravatar

Geografisk sted: Holstebro

Træner her: FLEXfitness
FitnessDK Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 167.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (15)

Misterhamper skrev:Det ved CBB er at deltagerne ikke bliver "unaturligt" tunge, så dem der ikke krudter også godt vil kunne vinde konkurrencen over folk der krudter, hvis de ellers spiser og træner så hårdt som muligt og er skruet ordenligt sammen, hvorimod i normal BB konkurrencer skal de helst være så store som muligt.
Så hvis du mener du har en chance i CBB er det bare at prøve, og hvis du ikke føler du er stor nok, så vent et par år så du ikke giver dem der har taget krudt skylden, hvis du taber, for det kommer man ikke nogen vejne med. Held og lykke :)

Som jeg ser det er det bare en god mulighed for at få noget konkurrenceerfaring, da man til naturlig BB bliver delt op i forskellig størrelse, og det er min opfattelse at folk på roids ikke tager til denne slags konkurrencer --> dvs man kan være lidt mindre og stadig have en chance for at vinde, selv om man ikke ville kunne vinde CBB.
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 210.00

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Brugere online