Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 834
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 832

Følg bodybuilding.dk på

Korrekt træning og kostplan

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej Alle,

Jeg har efter en pause i træningscentreret sat mig for at starte op igen - da vægten siger for meget og fedtet er for synligt.

Jeg har før været flittig i træningslokalet, men ikke kørt efter kostplan, men bare trænet til husbehov.

Jeg kunne godt tænke mig at ligge lidt mere i den den her gang, dvs. med kostplan og korrekt program.

Mit primære mål er at tabe mig, og tabe fedtet på kroppen så jeg kan få en nogenlunde pæn krop at se på.

Jeg har læst mig frem til at man skal indtage mindre kaloerier end man forbrænder for at tabe sig, men også at det så er muskelmassen man taber først - hvilket gerne skulle være fedtet jeg taber?

Er der nogen der kan hjælpe med et godt program samt hvordan jeg skal planlægge og styre kosten?

På forhånd mange tak.. :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg går ikke ud fra, at du forventer det hele serveret gratis, uden du selv har gjort bare en lille indsats først. Så, hvor meget forventer du at skulle betale for at jeg, eller en anden hjælper dig?
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Pind skrev:Jeg går ikke ud fra, at du forventer det hele serveret gratis, uden du selv har gjort bare en lille indsats først. Så, hvor meget forventer du at skulle betale for at jeg, eller en anden hjælper dig?

Jeg har skam ikke tænkt mig at betale en eneste øre for hjælpen.. Jeg søger ikke en der vil lave programmet og kostplanen for mig, så har du misforstået mig..

Jeg søger nogle generelle råd omkring det.. Hvad skal man træne for at få det optimale ud af det? Fullbody, split? Hvor mange måltider om dagen, hvad er godt at spise osv..

I så fald, så kan du gøre brug af den tråd, som ligger fast i toppen af begynderforumet.

Hjælp til selvhjælp: newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

Der står alt du skal bruge, for at være med på the basics.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Brugeravatar

Styrkeliste

Pind skrev:I så fald, så kan du gøre brug af den tråd, som ligger fast i toppen af begynderforumet.

Hjælp til selvhjælp: newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

Der står alt du skal bruge, for at være med på the basics.

Super, mange tak.. Den prøver jeg lige at læse..

Når jeg nu skal veje mig, kg og måle osv. Er der så et tidspunkt på dagen som er bedst? tænker om morgenen hver uge?

Hvis jeg prøver at sammensætte et program og en kostplan, vil du så evt. fortælle om det er helt ud i hampen eller? :)

Mht. vægten, så handler det om at holde så mange variabler konstante som muligt. Da vægt svinger meget igennem dagen, vil det være bedst at veje sig efter toiletbesøg om morgenen. Gør man det anderledes vil der være for store udsving.
Vejningen bør ske hver morgen, og man går ud fra det ugentlige udviklingsgennemsnit til justering af indtaget.

Mht. Kostplanen, så gør dig selv den tjeneste at kigge på de hundredevis af andre tråde, som allerede ligger her på forummet, før du poster din egen plan. Det spare både din egen og vores andres tid. Gør du det, så er der massere, mig selv inkluderet, der gerne byder ind med konstruktiv ris og ros.

Opnå dine resultater:
Brugeravatar

Styrkeliste

Pind skrev:Mht. vægten, så handler det om at holde så mange variabler konstante som muligt. Da vægt svinger meget igennem dagen, vil det være bedst at veje sig efter toiletbesøg om morgenen. Gør man det anderledes vil der være for store udsving.
Vejningen bør ske hver morgen, og man går ud fra det ugentlige udviklingsgennemsnit til justering af indtaget.

Mht. Kostplanen, så gør dig selv den tjeneste at kigge på de hundredevis af andre tråde, som allerede ligger her på forummet, før du poster din egen plan. Det spare både din egen og vores andres tid. Gør du det, så er der massere, mig selv inkluderet, der gerne byder ind med konstruktiv ris og ros.

Super, mange tak for svarene..

Ingen årsag. Held og lykke med projektet.

Opnå dine resultater:
Brugeravatar

Styrkeliste