Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1422
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1420

Følg bodybuilding.dk på

kost tilsskud i forbindelse nat arbejde

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej, jeg er efter en årrække uden reel styrketræning gået igang igen. Men betingelserne for min træning er forandret en del siden sidst.

jeg spiser typisk aftensmad mellem kl 18-19.

Jeg arbejder om natten fra 20 til 05 i den periode har jeg kun et reelt måltid (en kæmpe lækker buffet, der giver mig mulighed for at indtage masser af kulhydrat og protein) kl 23.30-00 ellers har jeg en pause mere kl 2.30-3 hvor der kun er kage... mit job er fysisk lager arbejde. med en jævn strøm af løft.

så jeg bruger en masse energi på mit job. og har på 9 timer kun et måltid, efter arbejde har jeg ca. en time til træning. i et trænings lokale på min arbejdsplads. Jeg træner hovedsageligt styrke træning, da jeg cykler løber og leger med mine børn i fritiden, har jeg ikke noget stort behov for konditions træning.

Jeg regner med at indtage weight gainer, men har ingen fornemmelse af hvor meget man skal indtage og hvad der er godt at blande det op med ? Og er det bedst at "drikke" det før under eller efter træning ?

Jeg har et køleskab på jobbet, bør jeg blande hjemmefra eller blande det på arbejdspladsen.

Om mig kan nævnes at jeg er en lille mand der altid har haft svært ved at opnå muskelmasse, jeg vejer pt 72 kg til 178 cm.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

At du ikke spiser nogle timer i streg er ikke i sig selv noget problem overhovedet... men hvis du føler, du bliver nødt til at planlægge flere måltider om dagen for at få nok kalorier ind, så kan du da godt bruge WG. Jeg ville personligt langt hellere spise mere 'rigtig' mad i de tidsrum, hvor du har mulighed for det.

Hvis du alligevel beslutter at tage en shaker eller to om dagen, så er der ikke noget facit. Det handler om, at du skal nå de makrotal og kalorier, som du nu engang skal bruge for at vokse. Hvis det viser sig at være 4000 om dagen, så skal du bare have passet de 4k ind på den ene eller anden måde.
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Fair nok, nyt fokus, i stedet for fokus på mængderne, det kan jeg eksperimentere med selv, hvis jeg vælger at indtage Weight Gainer pulver, blander man det normalt med Vand eller Mælk eller noget helt 3. ? og blander man det lige inden indtagelse, for at få det opløst bedst muligt ?

Gnuen skrev:Fair nok, nyt fokus, i stedet for fokus på mængderne, det kan jeg eksperimentere med selv, hvis jeg vælger at indtage Weight Gainer pulver, blander man det normalt med Vand eller Mælk eller noget helt 3. ? og blander man det lige inden indtagelse, for at få det opløst bedst muligt ?

Det hele er præference :)
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog

Hvad med at købe nogle proteinbarer? Det er godt nok lidt dyrere end shakes, men til gengæld er det lidt nemmere at have et par stykker i lommen.

Weight gainer vil gøre det fint for dig. Jeg ser dog ikke det svære i at lave en ordentlig madpakke, hvilket for mit vedkommende vil være at foretrække, frem for at kyle et par wg shakes ned over natten:-) Du kan dog godt supplere op med et par weight gainer eller protein shakes over natten og specielt efter træning:-)
Brugeravatar

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster