Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1484
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1482

Følg bodybuilding.dk på

Kostplan - Vurdering

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Jeg ved godt jeg har været lidt for glad for at poste diverse ting her på BB og det undskylder jeg.

Jeg har siden i går siddet og arbejdet lidt med en ny kostplan og er kommet frem til dette resultat indtil videre.

Jeg har ikke brugt kostplan funktionen her på siden da de ting jeg har brugt ikke har været sammen mærke eller ikke lige har kunne finde ud af at finde det.

Men har smidt et billede ind af min kostplan på madlog. som kan ses lidt længere nede.

Men hvordan ser min kostplan ud både mht kcal og mht fordelingen, skal der mere fedt eller protein ind eller hvordan, synes selv jeg har ramt nogenlunde. der mangler dog knap 10g fedt og protein aner dog ikke hvor stor betydning der har. Da jeg nogen dage for lidt mere fedt og protein da jeg skifter mellem den morgenmad i kan se der også hvor jeg får scrambled eggs istedet for
Her er lidt stats på mig. 26 år - 186 høj - 100 kg.

Det som jeg har skrevet ind her er selvfølgelig på træningsdage, så indtager nok bare et ekstra måltid på ikke træningsdage. så det kommer til at passer nogenlunde det samme.

Tusinde mange gange tak på forhånd.

Martin.

Billede

Reputation point: 5

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg ved ikke om det er programmet, eller spiser du kun 3 måltider på en dag? Fordi jeg synes tallene ser fornuftige ud, men prøv at fordel det over flere måltider :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster