Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1558
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1556

Følg bodybuilding.dk på

Kosttilskud til opbygning af muskelmasse?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hejsa jeg leder efter et protein pulver af den slags som kan øge min muskelmasse mens at jeg træner.

Jeg har brugt Nutramino 100% Whey Protein efter mine træninger i en periode nu. Men har fået indtrykket af der er et bedre supplement end Nutramino.

Nogen som har nogen gode forslag? :drink:

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

First of all. Ved du hvad proteinpulver er/gør?
og hvorfor nogle bruger det?
Hvilket mærke du køber kan egentlig være fuldstændig ligemeget hvis du ikke har styr på din kost til at starte med.
Brugeravatar

Geografisk sted: aalborg ø

Træner her: Unifitness

Logbog: Vis logbog

har altid en bagtanke om hvad jeg spiser. Men har ikke lagt mig en totalt seriøs kostplan, da jeg ikke vil gå alt for meget op i det med kosten.. men spiser massere af kylling, fisk osv. Så er rimlig sikker på at det har en virkning når det kommer til det..

Om det er værd for dig at købe proteinpulver kommer egentlig "kun" an på om du mangler protein i din normale kost (hvilket ikke skulle være så svært at finde ud af).

Hvis du vil være større skal du som sagt være i kcaloverskud, hvis du er dette og får dækket dit proteinbehov gennem din normale kost er der ingen grund til proteinpulver. Men samtidig skal du tænke over om du nu overhovedet er i kcaloverskud. Selvom du tager proteinpulver men stadig ikke er i kcaloverskud vil dine penge være spildte.
Brugeravatar

Er rimlig sikker på jeg ikke er i proteinoverskud, men har været det med Nutramino protein pulveret. Derfor søger jeg nu egenlig bare at udskifte det ene protein pulver med det andet, som måske kunne have en bedre effekt? og har kigget lidt på Kreatin, som jeg aldrig har tager før.

Censureret skrev:Er rimlig sikker på jeg ikke er i proteinoverskud, men har været det med Nutramino protein pulveret. Derfor søger jeg nu egenlig bare at udskifte det ene protein pulver med det andet, som måske kunne have en bedre effekt? og har kigget lidt på Kreatin, som jeg aldrig har tager før.

Gør dig selv en tjeneste at regne lidt på dit madindtag over en dag. Så finder du hurtigt ud af om du har brug for eller skal skære ned på protein/kulhydrat/fedt. Derudfra kan du let se om du skal bruge penge på proteinpulver/weightgainer eller måske overveje bare at spise mere normal mad :) Skriver det kun fordi der alt for ofte kommer fok der tror de spiser som de skal men slet ikke er i nærheden af dette.

Men kig forbi bodyman.dk
Brugeravatar

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster