Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1421
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1418

Følg bodybuilding.dk på

Kræsen kostplan :/

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Jeg er en UTROLIG kræsen dreng på 19.

Jeg er 185 høj

Vejer cirka 75 kilo.

Og har en lille topmave jeg gerne vil af med (MAKS 5 kilo) samtidig med jeg gerne vil tage muskelmasse på. Jeg har bestilt diverse kosttilskud, men vil ha det optimale ud af min træning. Derfor vil jeg også ha en kostplan. Problemet er bare at min erfaring ikke er særlig stor, og jeg er kræsen som bare F***K! Jeg afskyr alt hvad der har med fisk og grøntsager at gøre. Dog lige kartofler og varmede tomater undtaget. Alt udover det har jeg det helt fint med.
Er der nogen der har nogle forslag, også evt. til træningsprogram, hvis det kunne kædes sammen.

På forhånd tak :lol:

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Rocker-B skrev:Jeg er en UTROLIG kræsen dreng på 19.

Jeg er 185 høj

Vejer cirka 75 kilo.

Og har en lille topmave jeg gerne vil af med (MAKS 5 kilo) samtidig med jeg gerne vil tage muskelmasse på. Jeg har bestilt diverse kosttilskud, men vil ha det optimale ud af min træning. Derfor vil jeg også ha en kostplan. Problemet er bare at min erfaring ikke er særlig stor, og jeg er kræsen som bare F***K! Jeg afskyr alt hvad der har med fisk og grøntsager at gøre. Dog lige kartofler og varmede tomater undtaget. Alt udover det har jeg det helt fint med.
Er der nogen der har nogle forslag, også evt. til træningsprogram, hvis det kunne kædes sammen.

På forhånd tak :lol:

Er det ikke et kostprogram du søger?

Men det er svært at give dig et kostprogram. Prøv at søge på forummet, så kan du finde inspiration og lave dit eget kostprogram.
Billede
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog

Start med at hente følgene http://www.allnatural.dk/visdata.asp?id=243&M=7
Har du installeret exel? hvis ikke så hent openoffice som du finder her http://da.openoffice.org/
Derefter intaster du hvad du spiser.
Læs evt. følgene guide viewtopic.php?t=8949
Derefter intaster du bare løs og tager et screenshot og smider linket her. Så kan vi se hvad du får i skrutten, og om den lige skal finjusteres :lol:
Sidst rettet af Kolditz 30. jan 2008, 18:27, rettet i alt 1 gang.

Geografisk sted: Hjørring

Træner her: Hjørring Helsestudie
Hobro Helse Sport
Sportshøjskolen

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 232.00
- Dødløft: 232.00

Men kan det godt lade sig gøre med en kostplan uden fisk og grøntsager? Var nok mest det jeg egentlig søgte, kan godt se det andet er ret uoverskueligt at skrive i et indlæg :p

Nu ved jeg ikke om du har fået læst ovenstående. Men self kan det lade sig gøre uden nævnte, spørgsmålet er bare om det ikke bliver kedeligt, da du lyder til at være meget kræsen. Men det jo op til dig, kan være lysten kommer når du er kørt træt i din havregryn. :lol:

Ps. ment som en joke ;)

Geografisk sted: Hjørring

Træner her: Hjørring Helsestudie
Hobro Helse Sport
Sportshøjskolen

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 232.00
- Dødløft: 232.00

Ved godt det lyder helt fuck'd up, og jeg hader selv ikke at kunne lide det.. Tro mig.. Første gang man møder svigerfar og der bliver serveret wokmad.. Haha.. :D

Hvorfor fanden prøver du ikke at slippe af med den kræsenhed? Det må da ærlig talt være et helvede at være så kræsen!? (undskyld den lidt hårde tone)

Levner du så altid når du er ude at spise? Vil du også gerne være så kræsen om 10 år?
Jeg synes personligt ikke at det holder - og tror på at man kan komme til at lide det meste hvis man prøver. Grønsager og fisk kan tilberedes på en milliard forskellige måder.

Der er flere ting jeg for fx 3 år ikke brød mig om, som jeg nu synes smager helt fantastisk.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: København

Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster