Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1462
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 1458

Følg bodybuilding.dk på

kreatin gains

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

hey boys
jeg har læst en røv masse om kreatin, og har forstået på det hele at man kan gaine ca 1 kg muskeler på den konto. right ?

jeg har dog læst flere steder at hvis man blot ønsker mindre kvalitets gains, mellem 4 og 6 kg så er kreatin også vejen frem, men er det ikke li i overkanten af hvad man kan regne med at få ud af en kreatin kur ?

hvad er jeres typiske gains efter en gang kreatin? laoding fase, vedligeholdelse og pause, den fremgangsmåde. ??

P.S. der er self styr på mad og træning, og det klart at hvis man vil gaine skal der være kalorier nok. så drop venligt forklaringer på det område.

Reputation point: 0

Geografisk sted: frederikshavn

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

MSN skrev:hey boys
jeg har læst en røv masse om kreatin, og har forstået på det hele at man kan gaine ca 1 kg muskeler på den konto. right ?

jeg har dog læst flere steder at hvis man blot ønsker mindre kvalitets gains, mellem 4 og 6 kg så er kreatin også vejen frem, men er det ikke li i overkanten af hvad man kan regne med at få ud af en kreatin kur ?

hvad er jeres typiske gains efter en gang kreatin? laoding fase, vedligeholdelse og pause, den fremgangsmåde. ??

P.S. der er self styr på mad og træning, og det klart at hvis man vil gaine skal der være kalorier nok. så drop venligt forklaringer på det område.

Jeg ville ikke desideret regne med gains fra kreatin, du vil opleve at kroppen bliver mere væskefyldt og derfra også tungere.

Ja kreatin har præstationsfremmende/muskelopbyggende effekt, men ville ikke regne med et bestemt antal kg. Det afhænger meget af hvor lang tid du har trænet, hvordan du træner, spiser etc.

Prøv at læs artiklen http://www.bodybuilding.dk/artikler/kostogkosttilskud/Hvaderkreatin.php omkring kreatin, der får du måske svaret på nogle af spørgsmålene
Hjemmeside
:Commitment:

Geografisk sted: Kbh s

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (7)
Kostplan: Vis kostplan

MSN skrev:hey boys

Hvor har du læst det henne?
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 106.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 145.00

læst hvad for noget af det ??

jeg er godt klar over at at der ikke er deciderede gains af kreatin, men det hjælper jo lidt til at give dig lidt kilo.

men er det ik meget at tage på efter noget kreatin. så vidt jeg kan læse mig til, så tager man ca 1 kilo vand på under loading fasen, også ryger det mest af det igen loading fasen, men man kan vel få en lille smule muskler ud af det.

MSN skrev:læst hvad for noget af det ??

jeg er godt klar over at at der ikke er deciderede gains af kreatin, men det hjælper jo lidt til at give dig lidt kilo.

men er det ik meget at tage på efter noget kreatin. så vidt jeg kan læse mig til, så tager man ca 1 kilo vand på under loading fasen, også ryger det mest af det igen loading fasen, men man kan vel få en lille smule muskler ud af det.

Det ekstra du gainer af kreatinen kommer jo af den ekstra energi og den hurtigere restitution, der gør det muligt at løfte noget mere.

Jeg satte bare spørgsmålstegn ved de kg du skriver - jeg mener ikke man kan sætte tal på det på den måde.

Men jo, det er da selvfølgelig muligt at gaine lidt ud over det sædvanlige, men det er langt fra alle der mærker noget nævneværdig forskel. Det er meget forskelligt. Det skal bare prøves. :)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 106.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 145.00

helt enig.
det var os det jeg mente, måske lidt forkert måde at skriv det på.

men jah, det skal prøves. og det bliver det skam os.

det der med at man bliver hurtigere ved at brug kreatin, er der nogen der har prøvet det.
jeg spiller amerikansk fodbold til hverdags, så det ku jo være meget fedt, hvis det os gav lidt speed :D

Spiser kreatin for at spille Amerikansk Fodbold!? :P

Normalt bruger man det til træning med vægt, om folk bruger det til andre sport/trænings metoder #-o ved ikke.

Geografisk sted: Copenhagen

Galleri: Vis galleri (6)
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster