Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1315
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1312

Følg bodybuilding.dk på

Kreatin og WG

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hejsa. Jeg er ny på forummet og bladret lidt igennem nogle artikler herinde.

Jeg har kigget lidt efter nogle anbefalinger på noget kreatin men synes ikke at kunne finde noget. Det undrer mig lidt da det er et forholdsvist stort forum, så fejlen er nok hos mig.

Jeg leder såmænd efter noget godt supplement. Jeg har kørt på noget weight gainer (truemass), hvilket jeg synes er OK. Jeg har også noget Jack3d men jeg synes ikke at få noget respons? - Går ud fra det skyldes mit sodavands- og teforbrug (det høje indhold af koffein). Anyways .... hvad jeg leder efter er noget kreatin. Jeg hører en del godt men det er svært for mig at finde et ordenligt produkt. Mange fortæller at det ikke er alt kreatin der er ligegodt og at det som så meget andet afhænger af kvaliteten. Er der så nogen der kan anbefale mig et godt kreatin-produkt? - Jeg hælder mest til piller, men pulver er også fint. Jeg har kigget på Bodylabs da den er billig (79,00 kr.) ... men jeg ved ikke noget om kvaliteten. Nåh, men korte og det lange ... hvad ville et fornuftigt kreatinprodukt være?

OG jeg beklager hvis en der allerede eksisterer en artikel om dette :)

:bodyman:

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Så længe det er kreatin monohydrat så går du ikke galt i byen. Piller eller pulver? Jeg vil vælge pulveret any day, da det er langt det billigste, og der er ingen forskel.

Bodylabs kreatin monohydrat kan du roligt købe uden at være bekymret for kvaliteten.

Mht. artikler og yderligere viden så læs mere her: http://news.bodylab.dk/artikler/1748-de ... monohydrat
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Pind skrev:Så længe det er kreatin monohydrat så går du ikke galt i byen. Piller eller pulver? Jeg vil vælge pulveret any day, da det er langt det billigste, og der er ingen forskel.

Bodylabs kreatin monohydrat kan du roligt købe uden at være bekymret for kvaliteten.

Mht. artikler og yderligere viden så læs mere her: http://news.bodylab.dk/artikler/1748-de ... monohydrat

Ja, det var også min forståelse; at monohydratet skulle være godt. Ja du har ret i det med pulveret ... men jeg får lidt spat af at drikke så meget pulver. Så hellere sluge et par piller ... men det vel en smagssag :wink:

Derudover, glemte jeg at tilføje noget til mit indlæg. Jeg har som sagt brugt én bøtte med truemass og er jeg OK tilfreds. Jeg tænker dog om en whey protein ville være bedre? - Jeg er bare lidt bange for at det bliver lidt svært at indtage de nødvendige kalorier så. Hvad ville eventuelt være bedst (nu ved jeg godt at det er et stort spørgsmål, men anyways).

Det er ikke noget specielt stort spørgsmål. Hvad der vil være bedst er at droppe WG og spise noget rigtigt mad i stedet. Du får ikke på magisk vis mere "mass" af at indtage din TrueMass WG end som hvis du indtog tilsvarende mængde protein og kulhydrater igennem eks. vis rugbrød med pålæg eller pastasalat med kylling.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Pind skrev:Det er ikke noget specielt stort spørgsmål. Hvad der vil være bedst er at droppe WG og spise noget rigtigt mad i stedet. Du får ikke på magisk vis mere "mass" af at indtage din TrueMass WG end som hvis du indtog tilsvarende mængde protein og kulhydrater igennem eks. vis rugbrød med pålæg eller pastasalat med kylling.

Tjae, det kommer vel an på hvem man spørger :)

Yes, det er jeg udemærket klar over og jeg følger skam også en kostplan. Jeg har på det seneste dog undret mig over om jeg skulle prøve at lægge ud med noget whey protein ... ville bare høre om hvad du syntes var optimalt. Tak for svarene ellers.

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster