Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1390
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1388

Følg bodybuilding.dk på

Kreatin - større muskler?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Jeg er begyndt at tage kreatin, og har taget det i cirka 3 uger, uden loadingfase, dvs. 6-7 gram hver dag, og har taget et par kilo på i væske, og det er jo alt sammen fint nok.

Men kan det passe, at musklerne fysisk ser større ud, udelukkende pga. at man tager kreatin? Kan godt være det bare er placebo, men synes bla. mine biceps er blevet en smule større på den tid. Kan det være væsken eller hvad? Jeg har nemlig ikke hverken bulked eller cutted i den periode.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Det kan vel godt passe, at der er en smule at se, men det vil ikke være noget overvældende. 6-7 gram er forøvrigt nok mere, end du behøver. 5 gram om dagen burde være rigeligt, når der nu ikke er tale om loading :)
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Man siger at man skal dividere sin vægt i kilo med 5, for at finde ud hvad man skal tage i loadingfasen, og derefter dividere det tal med 3 for at finde ud af hvad man skal tage som vedligeholdelse, og det tal er 7 for mit vedkommende.

Men okay, er der andre der har inputs?

Freestyle skrev:Man siger at man skal dividere sin vægt i kilo med 5, for at finde ud hvad man skal tage i loadingfasen, og derefter dividere det tal med 3 for at finde ud af hvad man skal tage som vedligeholdelse, og det tal er 7 for mit vedkommende.

Men okay, er der andre der har inputs?

Ok, så er du selvfølgelig også en temmelig stor fyr... tror stadig ikke, du får en pind mere ud af det end 4-5 gram, men det skader da sikkert heller ikke
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Hej,

Jeg har nu trænet i en periode af ca. et halvt år, hvor jeg har styrketrænet 3 gange om ugen, hver uge. Samtidig har jeg taget almindelig proteingpulver ved navn Maxim. Jeg synes ikke jeg kan mærke nogle ændringer på kroppen efter dette halve år ( altså forstørrelse af muskler ). Jeg ville hører om der var nogle af jer der kunne anbefale noget kreatin eller andet, som kunne give et skud? :D

Jep, jeg er skam heller ikke helt ny i "branchen", har bare benyttet et andet forum indtil nu. Synes bare det kunne være spændende at vide, om det virkelig har indflydelse på muskelstørrelsen.

Og til jdm, du bør nok oprette din egen tråd ;)

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster