Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1335
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1332

Følg bodybuilding.dk på

Leder efter diverse udstyr! hjælp

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej, leder efter diverse ting, så tænkte på om i herinde havde nogen gode links eller andet i lige vil dele.. i mellemtiden vil jeg så prøve at søge lidt selv  :)  Leder efter online sites, med god service og uden alt for høje priser..  :)
1. Klatre sko ala. http://www.toursport.dk/shop/visvare.as ... .aspxAndre muligheder og sites er vel modtaget, gerne nogen som kan bruges til squat og truckpull specielt..

2. Pull-ups stang til døren, som kan holde til noget, og samtidigt ikke ødelægger døren.. Skal kunne holde til at en 100-105kg mand river igennem  :)

3. Neoprehn bind til knæ, men er specielt efter et par bukser som er billige som er af rent Neoprehn materiale, og evt også en abdominal støtte af neoprehn..

4. Klatrehandsker, eller bare meget tætsiddende gummihandsker af den type som kan holde til noget, og som er beregnet til at give en greb til fx klatring eller lignende.. de skal bruges til at løfte sten med, istedet for at bruge harpisk altid, da det sviner helt vildt..

EDIT: http://www.special-butikken.dk/site-box ... &COID=4324

Det er faktisk en okay handske, så skal man bare købe mange af dem.. men højere kvali og noget som kan strammes helt fast ved håndleddet ville være favorabelt..

5. Underarmsbind af gummi eller noget som giver greb på sten og andet, og som beskytter underarmen mod skrab-sår.. (ja hvad fanden hedder det på rigtigt dansk? :lol: )

Alle bud og al hjælp bliver modtaget og kvitteret med smil og med en tjeneste på kontoen..
:wink:
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan

Reputation point: 45

Geografisk sted: Thisted

Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hej Michael

Apropos underarms beskyttelse, så plejer jeg at købe skrid måtter i jysk til 20 kroner(dem man ligger under glas og måtter osv). Derefter strækker jeg dem godt og syr dem sammen i kegle snit. Det holder fint når vi har slæbe øvelser med kampesten... Det er ihvertfald en billig løsning der holder til noget træning...

Superwoman :0)

Reputation point: 0

Geografisk sted: Nørresundby

Træner her: Motionskælderen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.00
- Squat: 252.50
- Dødløft: 240.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Ingen kostplan

Superwoman skrev:Hej Michael

Apropos underarms beskyttelse, så plejer jeg at købe skrid måtter i jysk til 20 kroner(dem man ligger under glas og måtter osv). Derefter strækker jeg dem godt og syr dem sammen i kegle snit. Det holder fint når vi har slæbe øvelser med kampesten... Det er ihvertfald en billig løsning der holder til noget træning...

Superwoman :0)

Jo tak for info, vil jeg da lige se til så :)

PS: navnet er Mikkel, ikke Michael :D
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan

Reputation point: 45

Geografisk sted: Thisted

Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri