Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Marco- skrev:Mere sundt fedt, og knap så mange carbs.
Er det ikke meget få kcal du kører med?
EDIT: Er der ikke en fejl ved de 8g kalkunfilet?

Tjalfe87 skrev:Marco- skrev:Mere sundt fedt, og knap så mange carbs.
Okay, Carbs er det kulhydrater.. ? skal lige lære alle de fagudtryk som erMen det sunde fedt kan vel klares ved noget madolie eller flere nødder - bruger også solsikke olie til madlavning, har bare ikke fået skrevet det på planen..
Skal nok lige få rettet de 8 g.. men det er nu kyllingefillet pålæg - så ska lige tjekke om det ikke kan passe...
Skal prøve mig frem hvad angår de få kalorier... muligvis er det for lavt.. men i første omgang prøver jeg det her.. så kan der tilføjes nogle flere hvis det ikke dur for mig..

Marco- skrev:Tjalfe87 skrev:Marco- skrev:Mere sundt fedt, og knap så mange carbs.
Okay, Carbs er det kulhydrater.. ? skal lige lære alle de fagudtryk som erMen det sunde fedt kan vel klares ved noget madolie eller flere nødder - bruger også solsikke olie til madlavning, har bare ikke fået skrevet det på planen..
Skal nok lige få rettet de 8 g.. men det er nu kyllingefillet pålæg - så ska lige tjekke om det ikke kan passe...
Skal prøve mig frem hvad angår de få kalorier... muligvis er det for lavt.. men i første omgang prøver jeg det her.. så kan der tilføjes nogle flere hvis det ikke dur for mig..
Carbs er kulhydrater, ja.
Og ja, noget madolie til din grøntsagsblanding om aftenen. Så evt. noget andet end en pære inden sengetid, da det IMO er dumt med carbs inden sengetid. Find et måltid med proteiner og fedt inden du går i seng.

Tjalfe87 skrev:Okay, det må jeg prøve at ændre på, Men ellers er det en udemærket kostplan MHT vægttab ?? :-)
Hvordan kan jeg får carbs ned ?? ved at skifte ris ud med flere grøntsager

Marco- skrev:Tjalfe87 skrev:Okay, det må jeg prøve at ændre på, Men ellers er det en udemærket kostplan MHT vægttab ?? :-)
Hvordan kan jeg får carbs ned ?? ved at skifte ris ud med flere grøntsager [

Tjalfe87 skrev:Marco- skrev:Tjalfe87 skrev:Okay, det må jeg prøve at ændre på, Men ellers er det en udemærket kostplan MHT vægttab ?? :-)

Marco- skrev:Tjalfe87 skrev:Marco- skrev:Tjalfe87 skrev:Okay, det må jeg prøve at ændre på, Men ellers er det en udemærket kostplan MHT vægttab ?? :-)

ODM87 skrev:i mine øjen får du ikke helt nok protein fordelt ligeligt over dagen...

Tjalfe87 skrev:ODM87 skrev:i mine øjen får du ikke helt nok protein fordelt ligeligt over dagen...
Vil du prøve at uddybe det lidt ? Hvad der eventuelt kan gøres - så det bliver optimalt

ODM87 skrev:Tjalfe87 skrev:ODM87 skrev:i mine øjen får du ikke helt nok protein fordelt ligeligt over dagen...
Vil du prøve at uddybe det lidt ? Hvad der eventuelt kan gøres - så det bliver optimalt
altså ikke så meget de 2 store måltider du får...
men hvor er natmaden henne?
plus syntes din energi fordeling er lidt forkert...altså personligt køre jeg altid 40/40/20 uanset om det er cut eller hvad du vil..
hvis du vil gaine masse ville jeg sætte den en del i vejret... hvis du vil cutte er det lige i underkanten`... men det kommer helt an på din træningserfaring....

Tjalfe87 skrev:ODM87 skrev:Tjalfe87 skrev:ODM87 skrev:i mine øjen får du ikke helt nok protein fordelt ligeligt over dagen...
altså ikke så meget de 2 store måltider du får...
men hvor er natmaden henne?
plus syntes din energi fordeling er lidt forkert...altså personligt køre jeg altid 40/40/20 uanset om det er cut eller hvad du vil..
hvis du vil gaine masse ville jeg sætte den en del i vejret... hvis du vil cutte er det lige i underkanten`... men det kommer helt an på din træningserfaring....
Natmaden er vel bare i form af noget frugt eller nødder så ??
Har også læst inde på forumet at det er godt og køre 40/40/20 - men sys det er lidt svært at få protein højere op.. Det skal lige siges jeg også tager en shake efter træning - og tager så ingen shake de dage jeg ikke træner - så der kommer jeg jo til at få mindre protein... Er der nogle gode protein kilder ?? er ikke så meget for tun eller makral...
Jeg vil nemlig gerne cutte til en start.. har styrketrænet .. men ikke i en periode på ca 5 mdr.. og ikke på ret seriøst plan - men er ikke uden muskler...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster