Træning 29/11 2015 Rigtig god træning og det føles rigtig godt med lidt variation i rep-scheme.
kommet lidt i tvivl om jeg vil begyde på en smolov jr i incline BP, da hændvægtene i mit cener "kun" går til 45 kg. Overvejer i stedet at bruge en form for periodeisering - har primært linær - eller waveperiodisering. Det må jeg lige få læst op på
ATG squat: 3 x 8 @ 125 kg - er begyndt at squatte uden sko og synes at det fungerer helt fint.
Rumænsk dødløft:3 x 8 @ 130 kg
Db incline press: 3 x 6 @ 40 kg - valgte at droppe db press igen i dag, da jeg føler for noget superkompensation
Military press: 3 x 8 @ 26 kg (går op i vægt næste gang)
Side laterials: 3 x 8 @ 12 kg
Seated row:
3 x 10 @ "15" - godt fokus på squezzet mellem skulderbladende
Barbell reverse curls: 3 x 10 @ 25 kg (Første gang at jeg laver øvelsen, og vil helt sikkert implementere den i mit arsenal fremover!
Pushdown: 3 x 10 @ 47,5 l´kg - fokus på den excentriske fase
Seated calf raises:3 x 10 @ 130 kg
Planke "frikadellen"samlet: 5 min -> allerede mærke væsentlige forbedringer (muscle memory?)
Har leanbulket i ca. 13 måneder nu og min vægt er gået fra 86 kg med en fedtprocent på ca. 10 % til en vægt på 106 kg med en fedtprocent på de 13-14 % (målt med tanita vægt) - så går så småt og overvejer at begynde et 8-12 ugers cut efter nytår med IF, og jeg er meget besluttet på at fuldføre det!!!