Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Creepaalborg skrev:Hej.
Jeg vil være ærlig og sige, at jeg døjer lidt med bumser i mit ansigt, kan det være noget jeg drikker efter træningen, for jeg spiser sundt normalt.
Efter jeg har trænet drikker jeg 10 gram protein, som er blandet op med ½ liter caco+jeg snupper en banan bagefter.
Kunne det hjælpe at blande op med mælk i stedet, da jeg ved, at der er meget sukker i caco? og jo ikke rigtigt noget sukker i mælk? sukkeren gør jo en fed, hvis det ikke bliver forbrændt og jeg ville ikke just påstå, at du får forbrændt en hel del ved alm. styrketræning.

GoNe skrev:Hvis man selv mener at man får flere bumser af sukkeret, skal man selvfølgelig prøve at undgå det...
Men jeg tror det handler mere om hele tiden at få huden rengjort med sæbe på 6,5 i PH værdi

GoNe skrev:Protein pulver er jo en form for mælk... Vallin er jo mælkeprotein så det går måske ind under det samme... Men prøv dig frem, får du flere bumser efter et par dage så overvej måske at fjerne det fra kosten

GoNe skrev:Protein pulver er jo en form for mælk... Vallin er jo mælkeprotein...

Creepaalborg skrev:Kan man da godt blande bodylab whey op med vand? troede det SKULLES blandes op med et mælkeprodukt af en art?
Creepaalborg skrev: Men på den anden side, det er jo også dumt at få for lidt mælk, man skal jo også have kalk nok, så hvor ligger grænsen, hmm:/ tror jeg må til lægen..

WannaBeBig skrev:Creepaalborg skrev:Kan man da godt blande bodylab whey op med vand? troede det SKULLES blandes op med et mælkeprodukt af en art?
Naturligvis kan du det. Du kan blande proteinpulver op i lige hvad du har lyst til.Creepaalborg skrev: Men på den anden side, det er jo også dumt at få for lidt mælk, man skal jo også have kalk nok, så hvor ligger grænsen, hmm:/ tror jeg må til lægen..
Det er faktisk kun i den vestlige verden, at voksne drikker mælk. Du kan sagtens undvære mælk som voksen. Er du nervøs for ikke at få kalk nok kan du evt. supplere med nogle kalk-piller. De er billige og fås på apoteket.

Creepaalborg skrev:WannaBeBig skrev:Creepaalborg skrev:Kan man da godt blande bodylab whey op med vand? troede det SKULLES blandes op med et mælkeprodukt af en art?
Naturligvis kan du det. Du kan blande proteinpulver op i lige hvad du har lyst til.Creepaalborg skrev: Men på den anden side, det er jo også dumt at få for lidt mælk, man skal jo også have kalk nok, så hvor ligger grænsen, hmm:/ tror jeg må til lægen..
Det er faktisk kun i den vestlige verden, at voksne drikker mælk. Du kan sagtens undvære mælk som voksen. Er du nervøs for ikke at få kalk nok kan du evt. supplere med nogle kalk-piller. De er billige og fås på apoteket.
Vil du fraråde mælk så, fordi det giver bumser? det er faktisk det hele mit indlæg går ud på. og så blande vallen op med vánd i stedet? og hvor mange gram valle snakker vi om efter træning, hvis det skal i vand, hvad kan kroppen have kapacitet til efter træning. 10-20-30 gram? jeg vejer selv 84 kg og skal derfor have ca. 168 gram protein om dagen.

WannaBeBig skrev:30 gram protein efter trænig er fint. Indtag også nogle carbs (fx. i form af bananer, rosiner eller maltodextrin).
Hvis du får bumser af mælken, ja, så vil jeg fraråde dig at drikke mælk![]()
Hvis ikke ser jeg ikke nogen grund til at fraråde dig ½-1 liter mælk om dagen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 88 gæster