Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1729
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1728

Følg bodybuilding.dk på

Mæl eller caco?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej.

Jeg vil være ærlig og sige, at jeg døjer lidt med bumser i mit ansigt, kan det være noget jeg drikker efter træningen, for jeg spiser sundt normalt.

Efter jeg har trænet drikker jeg 10 gram protein, som er blandet op med ½ liter caco+jeg snupper en banan bagefter.

Kunne det hjælpe at blande op med mælk i stedet, da jeg ved, at der er meget sukker i caco? og jo ikke rigtigt noget sukker i mælk? sukkeren gør jo en fed, hvis det ikke bliver forbrændt og jeg ville ikke just påstå, at du får forbrændt en hel del ved alm. styrketræning.
Hvorfor være lille og tynd, når man kan være stor og veltrænet;)?

Reputation point: 5

Geografisk sted: Stae

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan

Creepaalborg skrev:Hej.

Jeg vil være ærlig og sige, at jeg døjer lidt med bumser i mit ansigt, kan det være noget jeg drikker efter træningen, for jeg spiser sundt normalt.

Efter jeg har trænet drikker jeg 10 gram protein, som er blandet op med ½ liter caco+jeg snupper en banan bagefter.

Kunne det hjælpe at blande op med mælk i stedet, da jeg ved, at der er meget sukker i caco? og jo ikke rigtigt noget sukker i mælk? sukkeren gør jo en fed, hvis det ikke bliver forbrændt og jeg ville ikke just påstå, at du får forbrændt en hel del ved alm. styrketræning.

Hvis jeg var dig, ville jeg droppe at drikke mælk og cacao. Kom istedet for 30 gram protein i din shake og drik det med vand. Jeg får selv ustyrlig mange bumser af mælkeprodukter og ved at skærer kraftigt ned på dem reduceres mine bumser også med 80-90 % ! Hold dig til 1 glas mælk om dagen, hvis du vil undgå alle de "zips". Det er videnskabligt bevist at mælkeprodukter kan fremkalde bumser og acne !

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri

Grunden til at man kan få flere bumser af mælk er fordi, at antistofferne er noget man får igennem maden og når man drikker mælk, så sætter stoffet sig på kalken, og rygger ud sammen med urinen.

Jeg var ved hudlægen her i Onsdags tror jeg, hvor han holdte en lang tale om det... Men hvis du gerne vil havde dem væk så smut da til lægen...
Og få en recept på et eller andet... Jeg har selv fået tildelt noget antibiotika mod bumser, og det er ikke fordi jeg har flygtigt mange måske 10-15 stykker i ansigtet...

Det jeg får lige nu hedder Vibradox og Basiron, Basiron er håndkøbsmedicin, men jeg ved ikke om det må bruges i ansigtet, men der hvor jeg bruger det har det positiv effekt...

Vibradox er antibiotikaen, hvis man kigger på vedlægsseddel til det står der at man ikke må drikke mælk produkter 1-3 timer før og efter...

Så hvis du ikke er glad for at gå til læge med små problemer, så gå ind på netdoktor.dk og søg på akne der er nogle forholdsregler man kan tage...
Abraham Lincoln
»Hellere være tavs og blive antaget for et fjols end åbne munden og udelukke enhver tvivl.«
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 170.00

Kostplan: Ingen kostplan

Drop sukkersnasket og erstat det med promillemælk fra irma, det indeholder mere protein pr. 100 ml end andre mælk, og, som navnet antyder, stort set ikke noget fedt. Selv foretrækker jeg dog at blande bodylab soy og whey op i vand.
Brugeravatar

Geografisk sted: København

Styrkeliste

Hvis man selv mener at man får flere bumser af sukkeret, skal man selvfølgelig prøve at undgå det...

Men jeg tror det handler mere om hele tiden at få huden rengjort med sæbe på 6,5 i PH værdi
Abraham Lincoln
»Hellere være tavs og blive antaget for et fjols end åbne munden og udelukke enhver tvivl.«
Brugeravatar

Styrkeliste

GoNe skrev:Hvis man selv mener at man får flere bumser af sukkeret, skal man selvfølgelig prøve at undgå det...

Men jeg tror det handler mere om hele tiden at få huden rengjort med sæbe på 6,5 i PH værdi

Jeg rengør jo min hud hver dag med bestemtye midler fra Matas og apoteket. Jeg har ikke voldsomt mange, vil sige, at 5 ca. i ansigtet, men har meget udslæt ved panden. Kan man da godt blande bodylab whey op med vand? troede det SKULLES blandes op med et mælkeprodukt af en art? Men på den anden side, det er jo også dumt at få for lidt mælk, man skal jo også have kalk nok, så hvor ligger grænsen, hmm:/ tror jeg må til lægen..

Styrkeliste

Protein pulver er jo en form for mælk... Vallin er jo mælkeprotein så det går måske ind under det samme... Men prøv dig frem, får du flere bumser efter et par dage så overvej måske at fjerne det fra kosten
Abraham Lincoln
Brugeravatar

Styrkeliste

GoNe skrev:Protein pulver er jo en form for mælk... Vallin er jo mælkeprotein så det går måske ind under det samme... Men prøv dig frem, får du flere bumser efter et par dage så overvej måske at fjerne det fra kosten

Hmm, hvad bliver det så, noget protein blandet i vand eller slet ingen protein, pga. det faktisk også er mælk:S?

Vil undgå de bumser, så fuck om jeg ikke skal drikke mælk! Jeg har ikke mange bumser overhovedet, men vil helst ikke have nogle.

Styrkeliste

GoNe skrev:Protein pulver er jo en form for mælk... Vallin er jo mælkeprotein...

Vallin? Du mener naturligvis vallen (vallin er nemlig syntetisk vanille-aroma).

Valleprotein er ikke det samme som mælkeprotein. Læs her:

viewtopic.php?t=4760
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 135.00

Galleri: Vis galleri (3)

Creepaalborg skrev:Kan man da godt blande bodylab whey op med vand? troede det SKULLES blandes op med et mælkeprodukt af en art?

Naturligvis kan du det. Du kan blande proteinpulver op i lige hvad du har lyst til.

Creepaalborg skrev: Men på den anden side, det er jo også dumt at få for lidt mælk, man skal jo også have kalk nok, så hvor ligger grænsen, hmm:/ tror jeg må til lægen..

Det er faktisk kun i den vestlige verden, at voksne drikker mælk. Du kan sagtens undvære mælk som voksen. Er du nervøs for ikke at få kalk nok kan du evt. supplere med nogle kalk-piller. De er billige og fås på apoteket.
Brugeravatar

Styrkeliste

WannaBeBig skrev:
Creepaalborg skrev:Kan man da godt blande bodylab whey op med vand? troede det SKULLES blandes op med et mælkeprodukt af en art?

Naturligvis kan du det. Du kan blande proteinpulver op i lige hvad du har lyst til.

Creepaalborg skrev: Men på den anden side, det er jo også dumt at få for lidt mælk, man skal jo også have kalk nok, så hvor ligger grænsen, hmm:/ tror jeg må til lægen..

Det er faktisk kun i den vestlige verden, at voksne drikker mælk. Du kan sagtens undvære mælk som voksen. Er du nervøs for ikke at få kalk nok kan du evt. supplere med nogle kalk-piller. De er billige og fås på apoteket.

Vil du fraråde mælk så, fordi det giver bumser? det er faktisk det hele mit indlæg går ud på. og så blande vallen op med vánd i stedet? og hvor mange gram valle snakker vi om efter træning, hvis det skal i vand, hvad kan kroppen have kapacitet til efter træning. 10-20-30 gram? jeg vejer selv 84 kg og skal derfor have ca. 168 gram protein om dagen.

Styrkeliste

Creepaalborg skrev:
WannaBeBig skrev:

Vil du fraråde mælk så, fordi det giver bumser? det er faktisk det hele mit indlæg går ud på. og så blande vallen op med vánd i stedet? og hvor mange gram valle snakker vi om efter træning, hvis det skal i vand, hvad kan kroppen have kapacitet til efter træning. 10-20-30 gram? jeg vejer selv 84 kg og skal derfor have ca. 168 gram protein om dagen.

Og jeg vil heller ikke have for meget protein, fordi jeg synes jeg er ved at være deroppe over, hvor jeg føler mig tilpas stor. Så simpelthen abre lige et kostskud til at holde musklerne ved lige, hvor mange gram så?

Styrkeliste

30 gram protein efter trænig er fint. Indtag også nogle carbs (fx. i form af bananer, rosiner eller maltodextrin).

Hvis du får bumser af mælken, ja, så vil jeg fraråde dig at drikke mælk :)

Hvis ikke ser jeg ikke nogen grund til at fraråde dig ½-1 liter mælk om dagen.
Brugeravatar

Styrkeliste

WannaBeBig skrev:30 gram protein efter trænig er fint. Indtag også nogle carbs (fx. i form af bananer, rosiner eller maltodextrin).

Hvis du får bumser af mælken, ja, så vil jeg fraråde dig at drikke mælk :)

Hvis ikke ser jeg ikke nogen grund til at fraråde dig ½-1 liter mælk om dagen.

Tak:) er 30 g. protein ikke i overkanten da?
Jeg må bare prøve mig frem det med mælken, nogle siger det virker og andre ikke.

Styrkeliste

Nej, det synes jeg ikke. 25-30 gram er helt fint.
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 88 gæster