p1player skrev:Sakin skrev:dit ligevægtsindtag kan jeg ik svar på om er rigtigt for dig, der må du prøve dig lidt frem efter det du har beregnet det til.
Med hensyn til fordeling af markoerne, så kan jeg se at du har valgt 30/30/40 protein/fedt/carbs, hvilket ikke er nødvendigt og kan være svært at ramme.
hold dig heller til de "regler" de fleste overholder med deres kost, minimum 1g fedt pr kilo kropsvægt, primært sundt fedt selvfølgelig, 1,5-2g protein pr kilo kropsvægt, gerne mere og så evt fyld resten op med carbs.
Tak skal du have. Men 1g fedt per kilo kropsvægt, den holder jeg jo. Og stort set også 2g protein per kilo kropsvægt? Du vil have at jeg tager protein indtaget lidt ned og kulhydrat indtaget op?

Det jeg mest af alt mente var at du ikke skulle gå så meget op i de procenter du havde, men mere sørger for at "overholde" de der regler jeg skrev, men ja du er dækket ind, som det ser ud nu, bare husk at dit ligevægtsindtag jo også falder i takt med at du taber dig.
Jeg skrev gerne mere protein, det er altid en god ide at køre med højt protein indtag under cut, da det burde hjælpe endnu mere med at holde på muskelmasse og det mætter mere end f.eks carbs gør.
Man kan jo køre cut på mange måder, low fat, low carb, "normal" fordeling. low fat ser man dog ik så tit mere synes jeg, hvorimod der er mange der skær ned på deres carbs under cut og fylder noget mere fedt og protein ind.
Men hvis du ligger i Kcal underskud så bør du tabe dig om du så køre low, high, "normal" eller hvad du nu finder på