Hey der ude, så er tiden inde til at jeg laver en log efter nogen gode råd jeg fik fra en ven, som siger at man kan hente meget hjælp her inde på BB.dk. Er først lige begyndt at gøre noget ved min interesse til bodybuilding, grunden til jeg har interessen er fordi jeg synes det er lækkert med en dejlig muskulatur, og da jeg så var ude og træne med min fætter den 28. februar 2009, begyndte jeg så selv. Der jeg træner nu her, er i en lille rum, fyldt med masser af old school jern, pivende lorte maskiner, så jeg fortrækker at bruge vægtene og vægtstængerne som der også er der. Det eneste dårlige ved at være der er at man ikke kan få nogen vejledning og styr på de "svære" øvelser, som hjalte så har haft hjulpet mig i det sidste stykke tid. Men her kommer det mest relevante:
Jeg har forstillet mig at træne hårdest på armene.
Så vil jeg træne 3 gange i ugen.
og vil lægge ud med øvelserne; dødløft, hammer, curl, bænkpres, nogen triseps øvelser og normale ryg- og mavebøjninger.
I må gerne være så venlige at give kommentare til hvilke øvelser der fx er gode og dårlige, måske komme med idéer til hvordan jeg kan lægge et program.
Tak !