Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1423
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1420

Følg bodybuilding.dk på

Mere held end forstand...fortæl jeres historier

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Kom til at tænke på de ting man nogengange kommer til at gøre som kun sker 1 gang ud af 1000 og som er mere held end forstand. Vil gerne høre jeres historier, men pynt nu ikke for meget på dem. Jeg lægger selvfølgelig selv ud.

En gang da jeg var en bette dreng og vi havde gymnastik rendte vi alle sammen rundt i hallen med hver vores basketball. Vores lærer blev herre sur når vi sparkede til bolden og provokerende som jeg var, lossede jeg til bolden så hårdt jeg kunne hvilket resulterede i den ramte hjørnet på en bjælke i loftet og røg direkte i basketballnettet, han blev faktisk ikke engang sur.

Jeg havde engang, i skolen, lånt en kuglepen af pigen ved bordet bagved mig i klassen. Hun spurgte senere om hun måtte få den igen og jeg kastede den ligegyldigt over hovedet på mig selv. Hun havde ikke set jeg havde kasten kuglepennen og sad med flettede fingre ved hendes bord, kuglepennen ramte direkte ned i hendes hånd.

En anden gang i skolen en vinter, stod en lærer med omkring 30 unger rundt om sig og forklarede et eller andet i skolegården. Jeg samlede en snebold op og sagde til en kammerat, "nu rammer jeg Hilda (som læreren hed) i hovedet. Hun stod et sted omkring 25-30m væk midt mellem alle de unger der og jeg ramte hende dirkete i smasken. Ved ikke om man kan kalde det held.

Afgjorde også engang en indendørs fodboldkamp på en helflugter fra midten af fra et udspark fra modstanderens målmand.

Nu er det jeres tur. Jeg kommer nok selv på flere senere. Tråden skal ikke forståes som en praletråd da de ting jeg snakker om kun er rent held.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Randers

Træner her: Randers styrke og motionsklub (Fjeren)

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 165.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg... tjah, jeg faldt ned fra en 4 meter høj svævebane, slog (efter øjenvidners fortælling) 2 fulde saltomortaler med twist i luften, inden jeg landede på siden og bankede skinnebenet ned i slagenden på et syvtommerssøm. Sømmet ramte 1mm ved siden af selve skinnebensknoglen, og gik gennem godt 80% af læggen.

Ikke ligefrem heldigt :lol: - men jeg prisede mig da godt nok lykkelig for, at jeg landede så pænt. Jeg kunne have brækket nakken, eller måske ramt med ansigtet ned i sømmet :mrgreen:

Kan ikke lige komme på andet, men jeg er godt nok blevet "frelst" mange gange.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg lavede engang et yderst mærkværdigt og ekstremt heldigt fodboldmål i et frikvarter.
Det var i slutningen af frikvarteret og det havde lige ringet ind, men vi ville lige se om vi ikke kunne score et mål til. Jeg kom løbende hen i målfeltet og min medspiller løb parallelt med mig ude på fløjen. Det var jo ikke en vigtig fodboldkamp, så derfor tog jeg det ikke seriøst. Da bolden kom flyvende henimod mig ville jeg bare lave noget sjovt og det skulle blive verdens mærkeligste mål. Bolden kom flyvende hurtigt henimod mig og jeg satte mit ene knæ i jorden, mens jeg med mit andet ben lod bolden snitte min hæl. Det kom helt spontant. Boldens bane blev afrettet 20-30 grader og det resulterede i, at den fløj forbi målmanden ind i det lille femmandsmål. Jeg fatter ikke, hvordan det har kunne lade sig gøre. Alle blev mundlamme.
Kvantitet er også en kvalitet!
Brugeravatar

Reputation point: 30

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 235.00

En anden gang i skolen en vinter, stod en lærer med omkring 30 unger rundt om sig og forklarede et eller andet i skolegården. Jeg samlede en snebold op og sagde til en kammerat, "nu rammer jeg Hilda (som læreren hed) i hovedet. Hun stod et sted omkring 25-30m væk midt mellem alle de unger der og jeg ramte hende dirkete i smasken. Ved ikke om man kan kalde det held.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: København

God stil Madein :p

Til idræt spillede vi rundbold med en tennisketcher+tennisbold (surprise #-o )

Drengene mod pigerne, og self fik pigerne bøllebank. Derfor var der en der tog det mindre seriøst, nemlig hende ude i det trælse hjørne. Hun stod med ryggen til mig(skulle til at skyde) og læreren, og skrev på sin mobil.
Yes tænkte jeg, den ska bar ha et los den vej, og det fik den!
Da jeg skyder råber pigerne så "LINE!" Med en hurtighed, der kom bag på alle, får hun mobilen i lommen, vender sig om, træder et skridt til venstre og griber bolden. Og hun spiller ikke håndbold, så derfor kunne man (da hun er pige) ikke forvente hun kunne gribe!

Reputation point: 60

Jeg spiller golf, og lavede engang 2x hole in one på samme runde :D

En anden golf historie er at mig og en kammerat stod og trænede, hvorefter han sagde til mig at han ville ramme den næste bil der kom på vejen (150 meter) ude med et venstrehånds jern (han er selv højrehåndet, og kan ikke ramme en ladeport med et venstrehånds jern) - men typisk som det er, så rammer han bolden perfekt da bilen kommer, og bolden flænger sig direkte ind midt i forruden :D haha.
Brugeravatar

En anden golf historie er at mig og en kammerat stod og trænede, hvorefter han sagde til mig at han ville ramme den næste bil der kom på vejen (150 meter) ude med et venstrehånds jern (han er selv højrehåndet, og kan ikke ramme en ladeport med et venstrehånds jern) - men typisk som det er, så rammer han bolden perfekt da bilen kommer, og bolden flænger sig direkte ind midt i forruden haha.

Det er sgu da kun noget man gør, når en af ens kammerater kører boldopsamleren med flexiglas!
Brugeravatar

Hehehe ja det kan man også godt få lidt sjov ud af :lol: .. men mener du ikke plexiglas? :P:P
Brugeravatar

method skrev:Hehehe ja det kan man også godt få lidt sjov ud af :lol: .. men mener du ikke plexiglas? :P:P

Skød i efter en bil??? I må da være gale :lol:

Lavede du 2 hole-in-ones på 18 huller? Dear God :shock:
Brugeravatar

Styrkeliste

TheFatboy skrev:
method skrev:Hehehe ja det kan man også godt få lidt sjov ud af :lol: .. men mener du ikke plexiglas? :P:P

Nu hedder det ikke at "skyde" da det er noget man gør på en skydebane, men ja vi slog efter en bil :D - men der var jo ingen der havde regnet med at min makker ville sende den over 150 meter afsted med et venstrehånds jern og ramme et bil der bevægede sig med nok 50 km/t haha :P Det var jo for sindssygt!

Og ja, men det var på en pay and play bane med korte huller, så de var desværre ikke tællende :( men jeg kan ikke fratages stoltheden :D

Jeg har dog stadig 3 tællende hole-in-ones i bagagen!
Brugeravatar

method skrev:
TheFatboy skrev:

Nu hedder det ikke at "skyde" da det er noget man gør på en skydebane

Arr, dum gammel vane. Jeg har ellers altid lagt stor vægt på at sige 'slog' eller 'slå' :lol:

3 tællende hole-in-ones er alligevel for vildt. What's your handicap?
Brugeravatar

Styrkeliste

method skrev:
TheFatboy skrev:

Nu hedder det ikke at "skyde" da det er noget man gør på en skydebane, men ja vi slog efter en bil :D - men der var jo ingen der havde regnet med at min makker ville sende den over 150 meter afsted med et venstrehånds jern og ramme et bil der bevægede sig med nok 50 km/t haha :P Det var jo for sindssygt!

Og ja, men det var på en pay and play bane med korte huller, så de var desværre ikke tællende :( men jeg kan ikke fratages stoltheden :D

Nu er jeg ikke særlig moralsk prædikende generelt og jeg kan ikke forarges over at man skal dumme sig lidt som ung og forvirret, men synes nu ikke det er noget man skal være stolt over. Man burde snarere føle sig dum og (u)heldig.
Kvantitet er også en kvalitet!
Brugeravatar

Reputation point: 30

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 235.00

madein89 skrev:
method skrev:
TheFatboy skrev:

Nu er jeg ikke særlig moralsk prædikende generelt og jeg kan ikke forarges over at man skal dumme sig lidt som ung og forvirret, men synes nu ikke det er noget man skal være stolt over. Man burde snarere føle sig dum og (u)heldig.

Det er ikke specielt ansvarligt at slå bolde efter en bil, nej...

Jeg er for det meste med på den værste, men jeg synes godt nok også, at det er misbrug af ansvar. Bilisten kunne risikere at få bolden i skallen, eller køre galt.
Brugeravatar

Styrkeliste

Ja ja om det er smart kan jo altid diskuteres, det var den pointe at han ramte bilen med et venstrehånds jern :)

Chancen for en hole-in-one er faktisk 1:40.000, men du kan vel regne ud at jo bedre man bliver, så er chancerne jo også større :) Den statistik for 1:40.000 er jo taget ud fra en gennemsnits-golfer, og ikke set på elite/pro plan. En spiller på den bedste Tour i Amerika har vel nok i snit 4 hole-in-ones i en alder af 30 år, og Tiger Woods som alle vel nok kender har 11 registreret hole-in-ones, det er jo imponerende :)

Mit handicap er pt. +1.4 hvilket vil sige jeg er 1.4 under handicap 0!
Brugeravatar

method skrev:Ja ja om det er smart kan jo altid diskuteres, det var den pointe at han ramte bilen med et venstrehånds jern :)

Chancen for en hole-in-one er faktisk 1:40.000, men du kan vel regne ud at jo bedre man bliver, så er chancerne jo også større :) Den statistik for 1:40.000 er jo taget ud fra en gennemsnits-golfer, og ikke set på elite/pro plan. En spiller på den bedste Tour i Amerika har vel nok i snit 4 hole-in-ones i en alder af 30 år, og Tiger Woods som alle vel nok kender har 11 registreret hole-in-ones, det er jo imponerende :)

Mit handicap er pt. +1.4 hvilket vil sige jeg er 1.4 under handicap 0!

Har du +1,4??? Hold da helt kæft! :shock: - så må du godt nok være gifted! - og du må sgu da spille fuldtid.

Min gode vens papa var nede på +2,8 engang, men han er også den bedste jeg lige har hørt om i min omgangskreds.
Brugeravatar

Styrkeliste

Hehe ja mere eller mindre fuld tid :) det er træning alle ugens dage om sommeren, så der blir ikke meget til tid styrketræning, så det må jeg gøre her om vinteren, hvis jeg ikke skal til udlandet :)

Hvem er din vens far? Kan være jeg kender hans navn? :P
Brugeravatar

Method.. Hvor spiller du, og hvor gammel er du?
Brugeravatar

method skrev:Hehe ja mere eller mindre fuld tid :) det er træning alle ugens dage om sommeren, så der blir ikke meget til tid styrketræning, så det må jeg gøre her om vinteren, hvis jeg ikke skal til udlandet :)

Hvem er din vens far? Kan være jeg kender hans navn? :P

Det gør du nok ikke... :mrgreen: - vi spiller i KGK (Københavns Golf Klub) i Dyrehaven. Hvor spiller du?
Brugeravatar

Styrkeliste

hvad gjorde vedkommende i bilen?

JensL skrev:Method.. Hvor spiller du, og hvor gammel er du?

JensL = Jens Lund? :D - Jeg spiller i Aalborg og er 21 år :)

TheFatboy skrev:Det gør du nok ikke... :mrgreen: - vi spiller i KGK (Københavns Golf Klub) i Dyrehaven. Hvor spiller du?

Nice, elsker den bane, kender Martin Olsen der fra, hvis det siger dig noget, og Morten Findsen Schou :) Jeg spiller selv i Aalborg ca. men ikke så meget mere, da jeg to 2 års pause pga. mit studie :) men skal igang igen til sommer 2009!!

WBhormon skrev:hvad gjorde vedkommende i bilen?

Han blev self. mega sur, og gav os en skideballe, men golf er anset som en "farlig sport på eget ansvar" hos forsikringsselskabet (min far er forsikrings assurandør), og da skaden ikke kunne bevises var med vilje, så var der ingen forsikring der dækkede :lol:
Brugeravatar

JensL = Jens Lund? - Jeg spiller i Aalborg og er 21 år

Hvor kom det fra?

Aalborg er sgu en lækker bane :)
Brugeravatar

Troede bare lige du var en der hedder Jens Lund, da dit profilbillede minder meget om hans humor/stil :wink:

Ja den er sku meget cool, dog synes jeg de nye huller er lidt ringe.
Brugeravatar

Jeg hedder Jens Lund :wink: Men hvor kender du mig fra?

Jeg spillede banen for 5 år siden vil jeg tro, så kender ikke de nye huller.
Brugeravatar

JensL skrev:Jeg hedder Jens Lund :wink: Men hvor kender du mig fra?

Jeg spillede banen for 5 år siden vil jeg tro, så kender ikke de nye huller.

Hehe jeg tror ikke du er ham jeg tænker på :P Ham Jens Lund jeg kender er omkring de 28 og bor i Norge nu. Jeg kan se på din profil du er 19? :D
Brugeravatar

Hehe jeg tror ikke du er ham jeg tænker på Ham Jens Lund jeg kender er omkring de 28 og bor i Norge nu. Jeg kan se på din profil du er 19?

Haha okay.. Alligevel pudsigt.
Brugeravatar

method skrev:Nice, elsker den bane, kender Martin Olsen der fra, hvis det siger dig noget, og Morten Findsen Schou :)

Kan godt huske Martin Olsen - selvom han jo naturligvis var en del ældre end mig, da jeg spillede i min prime time.

Skal også til at igang igen snart, har ligget på den lade side i flere år nu...
Brugeravatar

Styrkeliste

Okay, så her i går skete der noget virkelig fucked up fra min side af.

Vi sidder på skolen og snakker i et hjørne, mens vi bare venter på at gå fri :D

Jeg sidder og ruller et viskelæder mellem fingrene, og spørg så min gruppe efter om de tror jeg kan ramme den brændalarm der sidder over på væggen ca. 20 m. fra os.. Svaret er selvfølgelig "Ja ja prøv du bare"..

Jeg kastede af fuld kraft, og ja.. Jeg ramte lige i "bullseye" midt på glasset og knuste hele lortet. Alarmen gik i gang og efter 10 min. holdte der to brændbiler og indsatsleder foran skole :oops: oops!!

Men det var da mere held end forstand at jeg ramte :lol1:
Brugeravatar

method skrev:Okay, så her i går skete der noget virkelig fucked up fra min side af.

Vi sidder på skolen og snakker i et hjørne, mens vi bare venter på at gå fri :D

Jeg sidder og ruller et viskelæder mellem fingrene, og spørg så min gruppe efter om de tror jeg kan ramme den brændalarm der sidder over på væggen ca. 20 m. fra os.. Svaret er selvfølgelig "Ja ja prøv du bare"..

Jeg kastede af fuld kraft, og ja.. Jeg ramte lige i "bullseye" midt på glasset og knuste hele lortet. Alarmen gik i gang og efter 10 min. holdte der to brændbiler og indsatsleder foran skole :oops: oops!!

Men det var da mere held end forstand at jeg ramte :lol1:

Hahahaha :lol:

Det fandme nice gjort :mrgreen:
Brugeravatar

Styrkeliste