Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

En anden gang i skolen en vinter, stod en lærer med omkring 30 unger rundt om sig og forklarede et eller andet i skolegården. Jeg samlede en snebold op og sagde til en kammerat, "nu rammer jeg Hilda (som læreren hed) i hovedet. Hun stod et sted omkring 25-30m væk midt mellem alle de unger der og jeg ramte hende dirkete i smasken. Ved ikke om man kan kalde det held.

)

haha.En anden golf historie er at mig og en kammerat stod og trænede, hvorefter han sagde til mig at han ville ramme den næste bil der kom på vejen (150 meter) ude med et venstrehånds jern (han er selv højrehåndet, og kan ikke ramme en ladeport med et venstrehånds jern) - men typisk som det er, så rammer han bolden perfekt da bilen kommer, og bolden flænger sig direkte ind midt i forruden haha.

method skrev:Hehehe ja det kan man også godt få lidt sjov ud af.. men mener du ikke plexiglas?
:P

TheFatboy skrev:method skrev:Hehehe ja det kan man også godt få lidt sjov ud af.. men mener du ikke plexiglas?
Skød i efter en bil??? I må da være gale
Lavede du 2 hole-in-ones på 18 huller? Dear God
- men der var jo ingen der havde regnet med at min makker ville sende den over 150 meter afsted med et venstrehånds jern og ramme et bil der bevægede sig med nok 50 km/t haha
method skrev:TheFatboy skrev:method skrev:Hehehe ja det kan man også godt få lidt sjov ud af.. men mener du ikke plexiglas?
Nu hedder det ikke at "skyde" da det er noget man gør på en skydebane

method skrev:TheFatboy skrev:method skrev:Hehehe ja det kan man også godt få lidt sjov ud af.. men mener du ikke plexiglas?
Nu hedder det ikke at "skyde" da det er noget man gør på en skydebane, men ja vi slog efter en bil- men der var jo ingen der havde regnet med at min makker ville sende den over 150 meter afsted med et venstrehånds jern og ramme et bil der bevægede sig med nok 50 km/t haha
Det var jo for sindssygt!
Og ja, men det var på en pay and play bane med korte huller, så de var desværre ikke tællendemen jeg kan ikke fratages stoltheden
Jeg har dog stadig 3 tællende hole-in-ones i bagagen!

madein89 skrev:method skrev:TheFatboy skrev:method skrev:Hehehe ja det kan man også godt få lidt sjov ud af.. men mener du ikke plexiglas?
Nu hedder det ikke at "skyde" da det er noget man gør på en skydebane, men ja vi slog efter en bil- men der var jo ingen der havde regnet med at min makker ville sende den over 150 meter afsted med et venstrehånds jern og ramme et bil der bevægede sig med nok 50 km/t haha
Det var jo for sindssygt!
Og ja, men det var på en pay and play bane med korte huller, så de var desværre ikke tællendemen jeg kan ikke fratages stoltheden
Jeg har dog stadig 3 tællende hole-in-ones i bagagen!
Nu er jeg ikke særlig moralsk prædikende generelt og jeg kan ikke forarges over at man skal dumme sig lidt som ung og forvirret, men synes nu ikke det er noget man skal være stolt over. Man burde snarere føle sig dum og (u)heldig.

method skrev:Ja ja om det er smart kan jo altid diskuteres, det var den pointe at han ramte bilen med et venstrehånds jern
Chancen for en hole-in-one er faktisk 1:40.000, men du kan vel regne ud at jo bedre man bliver, så er chancerne jo også størreDen statistik for 1:40.000 er jo taget ud fra en gennemsnits-golfer, og ikke set på elite/pro plan. En spiller på den bedste Tour i Amerika har vel nok i snit 4 hole-in-ones i en alder af 30 år, og Tiger Woods som alle vel nok kender har 11 registreret hole-in-ones, det er jo imponerende
Mit handicap er pt. +1.4 hvilket vil sige jeg er 1.4 under handicap 0!

method skrev:Hehe ja mere eller mindre fuld tiddet er træning alle ugens dage om sommeren, så der blir ikke meget til tid styrketræning, så det må jeg gøre her om vinteren, hvis jeg ikke skal til udlandet
Hvem er din vens far? Kan være jeg kender hans navn?

JensL skrev:Method.. Hvor spiller du, og hvor gammel er du?
- Jeg spiller i Aalborg og er 21 år TheFatboy skrev:Det gør du nok ikke...- vi spiller i KGK (Københavns Golf Klub) i Dyrehaven. Hvor spiller du?
WBhormon skrev:hvad gjorde vedkommende i bilen?
JensL = Jens Lund? - Jeg spiller i Aalborg og er 21 år

JensL skrev:Jeg hedder Jens LundMen hvor kender du mig fra?
Jeg spillede banen for 5 år siden vil jeg tro, så kender ikke de nye huller.

Hehe jeg tror ikke du er ham jeg tænker på Ham Jens Lund jeg kender er omkring de 28 og bor i Norge nu. Jeg kan se på din profil du er 19?

method skrev:Nice, elsker den bane, kender Martin Olsen der fra, hvis det siger dig noget, og Morten Findsen Schou![]()

method skrev:Okay, så her i går skete der noget virkelig fucked up fra min side af.
Vi sidder på skolen og snakker i et hjørne, mens vi bare venter på at gå fri
Jeg sidder og ruller et viskelæder mellem fingrene, og spørg så min gruppe efter om de tror jeg kan ramme den brændalarm der sidder over på væggen ca. 20 m. fra os.. Svaret er selvfølgelig "Ja ja prøv du bare"..
Jeg kastede af fuld kraft, og ja.. Jeg ramte lige i "bullseye" midt på glasset og knuste hele lortet. Alarmen gik i gang og efter 10 min. holdte der to brændbiler og indsatsleder foran skoleoops!!
Men det var da mere held end forstand at jeg ramte

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster