Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 56781 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er briixmarketing

Vores medlemmer har i alt skrevet 2034583 indlæg i 88409 emner

25 nye indlæg i dag


Online
I alt: 534
Medlemmer: 19
Skjulte: 1
Gæster: 514

Følg bodybuilding.dk på

MISSION STÆRK

Udskriv emne


Træning for styrke og eksplosivitet

Tilbage til Styrketræning





Hej allesammen,

Jeg ser ikke meget aktivitet på lige netop dette forum, men det laver vi om nu!

Jeg står netop og snart skal til at i gang med MISSION STÆRK, og det kunne jeg godt bruge jeres hjælp til.

Jeg har følgende mål i forhold til kilo på de tre store. 260 i dødløft, 160 i bænkpres, og 210 i squat.

Info om mig lige nu
Jeg er 20 år gammel
197 cm høj
vejer ca. 112 kg morgenvægt
Trænet i ca. 5 år i alt med meget blandede resultater både pga. valg af træningsprogram og pga. kalorieindtag!
De sidste 2 års tid i forhold til styrke og masse har nok været de eneste år jeg kan være stolt af da jeg er blevet klogere og spiser nok!
Løft lige nu:
Dødløft 190
Bænkpres 132,5
Squat 182,5

Jeg kunne bruge hjælp til valg af træningsprogram for udelukkende fokus på styrken i de 3 store, og derudover om folk vil skyde på at jeg kan betegnes som en begynder i forhold til om jeg kan lave progression fra den ene session til den anden, eller om jeg skal bruge et program som laver progression på ugentlig basis. Dette skyldes, at jeg ikke vil spilde alt for meget tid, da jeg ikke har voldsomt længe til at nå de mål jeg har sat mig! :)
Mvh. Ulrik
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 17
Tilmeldt: 24. okt 2016, 20:06
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 130.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Tilbage til Styrketræning




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster