Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Poseidon skrev:Oka så må jeg hellere være lidt mere detaljeret:)
Jeg spiser nok! føler næsten jeg spiser for meget.
mhs. til mave har jeg ladet mig inspirere af arnold Schwarn.. dermed ikke sagt, at jeg har slugt alt det han har skrevet råt. Mener i øvrigt heller ikke man kan tale om maven og bicepsen på samme måde, men vil selvfølgelig tage in kritik til efterretning.
Føler også jeg står stille flere andre muskelgrupper. heriblandt biceps samt skuldre. det kan dog også være jeg har for høje forventninger til hvor hurtig progressionen kan komme.
Har overvejet dekon...
har taget ca. 2.5 kg på

A.L.P.H.A skrev:Poseidon skrev:Oka så må jeg hellere være lidt mere detaljeret:)
Jeg spiser nok! føler næsten jeg spiser for meget.
mhs. til mave har jeg ladet mig inspirere af arnold Schwarn.. dermed ikke sagt, at jeg har slugt alt det han har skrevet råt. Mener i øvrigt heller ikke man kan tale om maven og bicepsen på samme måde, men vil selvfølgelig tage in kritik til efterretning.
Føler også jeg står stille flere andre muskelgrupper. heriblandt biceps samt skuldre. det kan dog også være jeg har for høje forventninger til hvor hurtig progressionen kan komme.
Har overvejet dekon...
har taget ca. 2.5 kg på
jeg synes ikke man kan dele maven eller biceps op, derfor synes JEG man kan sammenligne dem her. Hver mand sin smag.
Hvor langtid har du trænet straight uden pauser?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster