Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1688
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1686

Følg bodybuilding.dk på

Modersmærker!

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg synes jeg går og får flere og flere modersmærker. HVad kan det skyldes? ER det bare ngoet alle får, eller hvad?

Reputation point: 0

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

I egentlig forstand betyder modermærke, et mærke som er arvet af moderen. Et modermærke er enten rødt eller brunt og er medfødt eller er udviklet i en tidlig alder. Alle mennesker har modermærker på huden. Danskere har i gennemsnit 400 af slagsen. Pletterne varrierer dog meget i form og størrelse.

Modermærker skyldes egentlig en udviklingsforstyrrelse i hudens blodkar eller en ansamling af pigmentceller. Langt langt de fleste er heldigvis ufarlige, men enkelte kan omdannes til ondartet modermærkekræft. Jo mere solbadning og dermed forbrændninger, jo større risiko er der for at udvikle dette onde.

Det er muligt at fjerne modermærker af kosmetiske årsager. Og mange, både mænd og kvinder, som er plaget eller føler sig generet af "uhensigtmæssige" modermærker, får det gjort i dag.
http://www.kosmetiskguide.dk/trin2.asp?o=mod

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 98.00
- Dødløft: 140.00

Kostplan: Ingen kostplan

Jeg startede med nul (hvad jeg husker) da jeg blev født, men da jeg blev 10 år og frem til nu er de vokset på mig en del..
Så var til lægen og fik en henvisning til en hudlæge, og skal så ind her i midten af oktober og have fjernet de fleste..
Så hvorfor ikke få en henvisning til en hudlæge, hvis du er utilfreds med dem :)

btw. en jeg kender havde et kæmpe et på læggen, hvor stor skal de være for man kalder dem jordbær mærker?

Geografisk sted: aalborg

jeg er selv født med jordbærmærke ved venstre albue, men det er næsten helt usynligt nu, eftersom årene er gået, da jeg var spæd var det knaldrødt.
jordbærmærker ligner ikke traditionelle modersmærker, men mere en form for "blodsprængning", altså små røde streger, der ligger i et netværk med et areal på omkring 3*3cm i mit tilfælde.. :9
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00

Galleri: Vis galleri (2)

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster