Stats
Træningserfaring: Siden november 2011
Træningsprogram: Skifter lidt når jeg har lyst, men pt. er det 3-split.
Vægt: November 2011, 54 kg - Januar 2013, 64 kg
Højde: 177 cm
Mål: At få en stor og flot krop

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

), ville jeg sætte stor pris på lidt hjælp.

Og vild forskel fra lat spread(tror jeg) til den anden pose. Regner du med at smide mere masse på henover vinteren, eller fortsætter du den ripped stil? Ved du kun er 97'er, men har du før-billeder? Umiddelbart har du opnået meget på 11 måneder, så kunne være fedt at se din fremgang.

Ravn888 skrev:Først og fremmest er det en god fisseform du viser derOg vild forskel fra lat spread(tror jeg) til den anden pose. Regner du med at smide mere masse på henover vinteren, eller fortsætter du den ripped stil? Ved du kun er 97'er, men har du før-billeder? Umiddelbart har du opnået meget på 11 måneder, så kunne være fedt at se din fremgang.
KIU!
Jeg laver en kostplan idag eller imorgen og så har jeg mål om at komme op over 70 kg (vejede 64 kg efter dagens træning) indenfor 4 måneder og så smide noget fedt indtil de nederste abs er godt synlige. Ved ikke om det er et realistisk mål, men det er det jeg går efter
Har ikke noget decideret før-billede, men kan sikkert godt finde et der viser hvordan jeg så ud, så smider lige et ind imorgen. Tak for kommentaren 

Kom nok til at bukke lidt forover i squat..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster