Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nu har jeg ikke lige smagt den der, og man må heller ikke reklamere for andet end bodymans produkter her på forummet

Nico skrev:åh det var jeg slet ikke klar over, srry!
OK, bodylab skulle være god også til kost erstattelse? med henblik på vægtab.

Nico skrev:ok, kan godt se hvad du mener. Men jeg er næsten næsten sikker på alt det jeg indtager i løbet af dagen er lang over hvad jeg må og skal indtage. Derfor gættede jeg mig til at reducere det jeg spiser dagligt, og bruge protein som kosttilskud? er jeg helt fra den eller..?

Cavalera skrev:Nu har jeg ikke lige smagt den der, og man må heller ikke reklamere for andet end bodymans produkter her på forummet
Ok, det forstår jeg ikke, det er jo ikke ligefrem en reklame men nærmere en efterlysning af et godt råd. Det er jo ikke muligt at være objektiv hvis reglerne skal være sådan. Selvfølgelig skal man ikke sætte links ind med gode tilbud fra andre firmaer og den slags.
Det ville svare til at stille spørgsmål ved et af Bodymans produkter og evt linke til sundhedsstyrelsens hjemmeside og en rapport der påstår at lige præcis det produkt ikke virker eller ikke er sundt og at sidens admin går ind og sletter indlægget eller på anden måde "ændrer" i posten, fordi rapporten kan være skadelig for salg og omdømme. Den går da heller ikke vel? Der kunne jo være vigtige fakta og det er jo aldrig for sent at lære noget!!
Forummets formål er vel først og fremmest at hjælpe med gode råd og vejledning, komme med personlige arfaringer som kan hjælpe andre og besvare spørgsmål uden at være dikteret fra "højere sted".
Edit: stavefejl

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster