Har nu forsøgt at inlejre en video i 100 år. Men det er endnu ikke lykkedes mig. Help Please? Det jo Bruce!
Anyways; jeg er 25 år gammel, konsulent inden for rekruttering og genplacering af sygmeldte og ledige, og så interesserer jeg mig for styrketræning. Aktuelt, er jeg netop begyndt på Wendlers 5/3/1 på opfordring fra min dårlige ven Legend som var så flink at låne mig bogen. Jeg har kun været igang 2 dage og skal nok tage mig sammen til at kaste træningslog ind snarest.
Jeg har vel trænet et par år on and off ift. seriøsitet, har kørt Sheiko et par gange og senest Bill Starr 5x5. Bedste Squat er 167,5, bedste dødløft 145. Ja jeg ved godt det mærkeligt proportioner, men det har også vendt sig om siden. De ovenstående maxløft afspejler dog ikke min nuværende max som grundet så meget er væsentlig lavere. 140 død, 132,5 squat, og 100 bænk.
Ældre kvinder, og skræddersyet jakkesæt.
Sidst rettet af ØBROROCC 19. jun 2012, 22:01, rettet i alt 6 gange.
NU KOMMER FAR!
Tjek desuden min log og følg min hverdag med Wendler 5/3/1, Bruce Springsteen, Erasure, rødvin, skovmandskjorter og jagten på 3,5 liter mælk dagligt.
Nå, det tog lidt tid f'ør jeg fik taget mig sammen til skrive træningslog ind.
Startede som sagt på 5/3/1 i mandags, og har valgt at følge Assistance Work #4: Periodization Bible by Dave Tate forholdsvis slavisk her de første 4 uger. Må sige, at jeg syntes det har været hårdt, og til trods for, at jeg ellers føler mig mig rimelig godt trænet, så har det lykkedes mig allerede i første uge at hårdere doms end nogensinde.. Men det jo kun godt, og enhver ved, at det ikke ville være i Wendlers ånd at brokke sig.
Mandags: Military: Først lidt opvarmning: 5x22,5 5x27,5 3x32,5 ________ 5x 35 5x40 8x45
Alt i alt en udemærket opstart trods en pause på 2 uger inden opstart af programmet, der blandt andet inkluderede en forholdsvis drukbetonet udenlandesrejse.
Tirsdag var dødløftdag. Havde ikke dødløftet i forholdsvis lang tid, men var sindssyg opsat på at komme ned og løfte og inspireret af det nye program. Så viljen var der, trods at jeg knap kunne tage skjorte på om morgen, fordi bryst, skulder og triceps var så ødelagt fra gårdsdagens træning.
Men anyways, hørte noget Bruce Springsteen, spiste noget mere, drak 40 liter mælk og besluttede mig for komme igang.
Sidste sæt gik rigtig godt, og jeg ærger mig over, at jeg ikke tog flere reps, for jeg havde egentlgi overskudet til det. Tror jeg var bange for at miste formen etc., samtidig med, at jeg løfte uden kalk, hvilket aldrig er særlig tilfredsstillende.
Dagens assistance: Leg curls: 8x40/8x40/8x40/7x40/6x40 Legpres: 15x130/10x150/10x160/10x170/10x170 Ab-wheel: 8/8/8/8
Dagens konklusion: God træning, men leg curls ryger ud til fordel for en fattigmandsversion af Glute Ham raises eller noget andet. Livet er for kort til ødelagte knæ.
NU KOMMER FAR!
Tjek desuden min log og følg min hverdag med Wendler 5/3/1, Bruce Springsteen, Erasure, rødvin, skovmandskjorter og jagten på 3,5 liter mælk dagligt.
Holdte pause onsdag, men var ekstrem øm hele dagen i hele kroppen., hvilket gav mig motoriske vanskeligheder på arbejdspladsen og resulterede i flere væltede fyldte kaffekopper. Men torsdag kom og bænkpres ligeså. Oprindeligt mit hadeløft, men bliver faktisk gladere og gladere for det må jeg indrømme.
Alt i alt nogle gode sæt. Tænk at bænkpres blev den første øvelse, hvor jeg kom over 8 reps i sidste set. Det havde jeg ikke regnet med!
Dagen assistance: Dumbell Incline: 7x26kg, 8x26kg, 9x26kg, 9x28 Kroc Rows: 20x24kg, 20x24kg, 20x26kg, 15x26kg, 12x26 kg. Her kom mine rygerlunger til kamp. jeg ved godt vægten ikke er særlig høj, men det er virkelig lang tid siden, at jeg har taget så mange gentagelser i noget. Svedte og følte opkast i munden. Så fik vi ihvertfald konstateret, at min kondition er ikke eksisterende.
Lavede 2-3 sæt triceps pushdowns til sidst..gad ikke holde styr på hvor meget og hvad.
NU KOMMER FAR!
Fredag kom og det blev tid til all time yndlingssquat. Samtidig har jeg valgt at bruge goodmornings til assistance.. Er det sindssygt, at en af mine absolutte yndlingsøvelser er good mornings?
Meget tilfreds med ovenstående sets. Havde virkelig en god følelses på det sidste set squat og selvom jeg træner solo for tiden og derfor ikke kan være 100 %sikker på dybden, så virkede det som om, at den ku godkendes i alle repitioner.
Gik direkte til assistance bagefter indledt med Good Mornings: 8x50, 8x50,8x55,8x57,5,8x60.
Lunges med dumbells: 10x16, 10x16, 8x18, 8x18.
Abwheel: 4 set af 8 Chinups bodyweight: 8/6/6.
Slutter på 50 chinups på første uge, hvilket jeg syntes er ok. Men der skal klart flere til i næste håber jeg.
Løs i øvrigt bogen 50 vine du skal smage før du dør. Den kan varmt anbefales til vinelskere. Dog kan den ikke anbefales, hvis man er typen, der ikke kan lade være med at købe de vine, der står oplistet, til trods for mangel på kreditværdighed.
NU KOMMER FAR!
Efter en veloverstået weekend, indkluderende et par sjusser Johnnie Walker black label og en masser Garth Brooks.. Er jeg nu misundelig på dem, der har anskaffet sig billetter til Erasure koncert. I mine øjne er man ikke rigtig styrketræner, hvis man ikke vægter nedenstående nummer til 14 på en skala fra 1 - 17.
Dagens træning gik udemærket. Det var military dag, og endte med at se således ud:
Alt i alt et godt sidste set, der tyder på, at jeg havde en bedre dag end sidste gang jeg lavede military.
Assistance: Jeg startede ud med dips og havde besluttede mig for, at sidste uges antal reps retfærdiggjorde, at jeg kastede lidt vægt på i dag: 15xbodyweight 11xbodyweight + 7,5 kg 10xbodyweight + 10 kg 9xbodyweight + 10 kg 10x bodyweight + 11,25 kg
Jeg føler ikke at jeg har noget at brokke mig over ift. dipsne. Havde lidt ondt i skulderen inden jeg tog ned og trænede, men det viste sig ikke problematisk under hverken mili, eller dips.
Herefter chin ups, som jeg iøvrigt syntes er fuldstændig vanvittigt at køre efter sådan en omgang dips. Men reglen er jo, at man ikke skal opføre sig som en svans: 1x8 1x8 1x6 1x6 1x5 = 33 chins.. Udemærket, men syntes virkelig de var tunge idag. Værre end sidst..når ingen brok.
Triceps dumebll extension: 15x10 kg 17x12 kg 12x14 kg 10x 14 kg 14x 8 kg .
IKke det store system i sidste øvelse, men det brænder godt i armen..
Alt i alt udemærket træning, taget en hård arbejdsag i betragtning. Vidste i øvrigt, at både slayer og megadeth spiller i Jylland et eller andet sted i aften, og at det langt fra er i orden, at man ikke er til stede?
Dagens anbefaling: Sluk for dit teenagemusik og indse, at Bruce Springsteen er vejen frem. Nummer thunder roads kan anbefales, men kun hvis man er voksen nok til at værdsætte piberygning og kvinder modsat piger.
NU KOMMER FAR!
I dag var det dødløft dag. Jeg følte mig egentlig ikke uoplagt, men heller ikke vildt oplagt. Tænkte egentlig ikke så megt over at jeg skulle ned og træne, hvilket er ret unormalt, da jeg plejer at fokusere meget på det i løbet af dagen..måske igen, grundet tuff day at the office..
Anyways, idag var den første skoddag siden jeg begyndt wendler programmet. Ikke fordi settene var helt tosset, men teknikken var ik på plads, og jeg havde/har fået noget chikane i venstre knæhase, der ikke er smertefuldt men alligvel ømt..
Teknikken var som sagt knap så god idag, og jeg var bare ikke fokuseret nok. Men det lykkedes da at lave et habilt sidste set, selvom jeg dog mener, at jeg burde være i stand til flere reps.
Herefter skete en katastrofe ift. assistance. Da jeg jo må indrømme at træne i Bitchness Girl aka. Fitness Curl, havde jeg jf. tidligere log besluttet mig for at skifte legcurl ud med en fattigmandsversion af GHR i et pull down tårn lidt aller den her:
Dog er der ikke nogen bosuball tilstede, eller noget alternativ, der sikrer en ung hertug ikke at brække næsen. Detil skal siges jeg ikke har lavet dem før. Jeg forsøgte alligvel men kun ikke tage mange reps og måtte give op. Herefter skete en større forvirring hvor jeg bare blev sur og ukoncentreret. Tog 8 chinups neutral grip og sluttede af med legpress: 10x100 10x160 9x180 8x190 6x200
Herefter besluttede jeg mig for at skride og ærge mig over at dagens træning gik som den gjorde.. Til gengæld kan jeg oplyse til dem der ikke ved det, at Iron Maiden spiller på Roskilde i år, og der er mødepligt!
NU KOMMER FAR!
Ja det må jeg indrømme de var. Men jeg regner med at komme stærkt efter det, hvis jeg kan finde en ordentlig løsning. Håber bænk i morgen bliver nogle bedre set.
NU KOMMER FAR!
Puha, det nogle hårde dage på kontoret for tiden. Det kan mærkes kraftigt, når jeg kommer hjem fra arbejde, hvor en morfar nærmest er blevet kutyme. Dette resulter ofte i, at jeg kommer hjem, spiser, sover 30 minutter, vågner og går nærmest direkte i træningscenteret inden jeg knap er vågen. Ved ik hvorfor jeg ik lige vågner helt før, men det noget med, at jeg får en følelse af dårlig samvittighed, når jeg har sovet midt på dagen. Psykolog anyone?
Anyways i dag var bænk dag og gik som sådan egentlig udemærket. Det var nogle udemærket set. Aller sidst rep burde dog have været udeladt, da det var med hiv og slæb, hvilket ødelagde opspænd og resterende teknik.
Herefter lidt assistance, startende med dumbell incline: 13x20 10x26 10x26 10x28 7x32 * Udemærket omgang
Herefter skulle vi tage min nye hade yndlings, yndlings hade routine, en masse dumbell rows. Udført med en sød tanke til legend, der er meget stærkere end undertegnede, men meget glad for kroc rows. Til gengæld er han fan af undertegnede, hvilket der sættes pris på:
Krocs: 30x20 20x24 13x30 9x32 8x34 15x22 * var igen ved at kaste op, grundet mine rygerlunger. Fitness world thinks im crazy.
Kørte herefter 4 set triceps pushdowns af 7-10 reps Kørte herefter abwheel: 1x8, 1x8, 1x8, 1x7
Shoulder dislocations
Dejlig træning alt i alt. Jeg skal til at prioriterer min skulderfleksibilitet mere, da jeg tror den volder mig nogle problemer under squatten ift. placerin af stang. Det mærkelig er, at jeg squatte temmelig lowbar, men har alligvel ikke særlig fleksible skuldre?
Hvad foretrækker i, high or low bar?
NU KOMMER FAR!
By the way. Dagens nedtur. Da jeg så overskriften syntes jeg det tegnede godt, men nedenstående artikel endte op med bare at være neddern, hvor jeg rent faktisk blev overrasket over nogle af de øvelser han svinede, som jeg ellers regnede for rimelig manly. prowler etc. Men ja, jeg forstår godt hans pointe.. Syntes bare det rimelig fjams i sig selv at pointere de her ting han gør, hvorfor han ender op med at fremstå rimelig u-test-agtig. føj
Nåede ik at update loggen i fredags, da jeg kom hjem fra træning. Da en "film aften" udviklede sig til whiskey og bytur.
Der skulle squattes i fredags, og det gik sådan set udemærket. Havde lidt mere overskud i mig ift. ugens andre træningsdage.
Efter at have været blevet opfordret af Legend (no homo) til at begynde at lave noget mere seriøs opvarmning, startede jeg med at lave nogle moutain climbers, groiner samt shoulder dislocations.
Herefter til squat: Opvarmning: 5x50 5x60 3x72,5 ------------ 3x85 3x100 7x110 Jeg har haft nogle lavere estimerede rm's i i squat, dødløft og bænk denne uge ift. sidste. Military er den dog steget et par kg.
Assistance: Goodmorning: 10x50 10x55 10x60 8x65 * Gad ikke at tage flere sets, men det jo all time yndlingsøvelse, og doms kan mærkes på 2.dagen.
Havde meget svært ved at overskue Lunges, men endte med at tage 4 set som følgende: 8x16 kg 8x18 kg 8x18 kg 8x18kg
Herefter tog jeg noglere flere chin ups, der blev til : 8/7/5/6 x bodyweight, hvilket betyder jeg slutter på 58 chins denne uge, hvilket er 8 mere, end sidste. Så det jo bare hot.
Lidt curls herefter og så hjem.
Orker ik at poste nogle video til jer i dag, da jeg ved i hater. Men jeg henviser til Legends log, hvor garth brooks figurerer i en af de seneste posts.
Jeg poster noget med Salatfingre og fisk i ovnen næste gang.
NU KOMMER FAR!
Opfølgning på det vi snakkede om tidligere. Du kunne f.eks lave assistance i den her stil:
Pres-dag: 5x10 pres 5x pullups
DL-dag: 5x10 DL 5x10 front squat
Bænk dag: 5x10 bænk 5x10 DB rows
Squat-dag: 5x10 squat 5x10 GM
Det er simpelt og bør kunne overståes på omkring 45-50 minutter - efter en måned med det kan du stille og roligt putte mere volumen på, enten i form af flere sæt i de ovennævnte øvelser eller i form af nye øvelser. Mon ikke vi snakke om det inden da?
DRIK MÆLK!
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.
Jeg vil gerne takke dig for at bidrage konstruktivt til planlægningen af min træning. Med det sagt, vil jeg gerne takke dig endnu mere for at bidrage med Roxette. Du har lige reddet min arbejdsdag. Sådan et fantastisk nummer bør alle høre minimum 80 gange om dagen for at få det bedre med sig selv.
Jeg vil helt sikkert forsøge at køre en lignende assistance i næste Wendlercyklus.
NU KOMMER FAR!
Jeg glemte selvfølgelig noget core af en eller anden art. Leg raises, side bends, weighted crunches, dragonflags eller lignende. Tre sæt i slutningen af DL og SQ dage.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.
Nå. Jeg fik ikke trænet igår, da jeg kom sent hjem fra arbejde efter en noget hektisk mandag, der efterlod mig død i hovedet bogstavelig talt.
Mere klar var jeg i dag, hvorfor 29/3 blev dagen jeg trådte ind i 3 uge af Wendlers 5/3/1 program. Det var militant pres, den stod på i dag og jeg havde egentlig besluttede mig for bare at gå ned og køre mainlifts, med et sparsom sidst set, for ikke at smadre kroppen for meget, idet de sidste 2 uger har været temmelig hårde. Sådan blev det dog ikke, idet jeg tilsyneladende var i mit es idag.
Efter opvarmning bestående af nogle shoulder dislocations, band witdh pull aparts etc, gik jeg igang.
Militant pres: Din søster x bar Opvarmning: 5x22,5 5x27,5 3x32,2 --------------- 5x40 3x 45 1 + 4 x 50 * jeg havde egentlig kun regnet med at gøre den ene påkrævet repetion i sidst set af 50 kg, men det føltes simpelt hen så let idag, at jeg kom op min tidligere PR. jeg er ikke i tvivl om at jeg kunne have taget 2 til og sætte rekord, men jeg proppede egoet til side (wow), og stoppede, mens teknikken stadig var hot og løftene var rene. Man kan sige, at jeg alligvel sat en rekord, idet jeg huskser, at jeg hev og slæb sidst jeg pressede 5x50 , hvilket ikke var tilfældet her. Wendler virker.
Herefter lidt assistance: Jeg besluttede mig for at bytte chins ud med pull ups, hvilket mærkbart sænkede repsne, idet jeg ikke har lavet dem i hundrede år. Til de stakler der altid parlementere chins vs. pull ups, menes der altså her, at jeg byttede underhånd ud til fordel får overhåndsgreb.
Det blev til: 8 6 6 5 +6 chin ups bodyweight + 5 kg.
Herefter gik jeg til dips, der kørte væsentlig bedre en ovenstående: 15x bodyweight 9xbodyweight + 10 kg 10x bodyweight + 10 kg 9xbodyweight + 12,5 10x bodyweight + 15 kg.
Jeg besluttede mig for, at jeg havde gjort mere end rigeligt i dag i kraft at et godt main set og udemærket assistance. Til helvede med extensions etc. Derfor lavet jeg noget udstrækning og tog hjem.
Nu vil jeg forsøge at drikke en liter mælk til for at ramme de 2 liter idag. Syntes det hårdt.
Lovede jo by the way noget med salatfingrer: Men jeg er nødt til warne u motherfuccers. Man kan godt få det mærkeligt af nedenstående. især hvis du lider af angst eller bare generelt får det specielt til tider:
NU KOMMER FAR!
Var for smadret til at poste gårdsdagens træning igår, så den kommer her:
Generelt en udemærket dag, men jeg syntes, at wendler har udviklet sig lidt mærkeligt. Den første uge følt jeg mig klart stærkest i min typisk bedste øvelser ,squat og dødløft, men siden da har det lidt taget en vending og herved er military og bænk gået væsentlig bedre. Det gør som sådan ikke noget, da det er dejligt at blive stærkere i øvelser man har kæmpet længe med, men hvorfor det lige forholder sig sådan, ved jeg endnu ikke.
Startede ud med noget opvarmning: groiners, mountain climbers og fire hydrants plus lidt diverse udstræk. Herefter dødløft: Opvarmning: 5x52,5 5x65 3x77,5 -------------- 5x95 3x110 3x120 * Ville gerne have haft flere reps på sidste set, og havde egentlig regnet med det. Men sådan sku det ikke ik gå. På den anden side havde jeg en god følelse ved hvert løft og følte ikke, at der blev gået på kompromis med teknikken.
Assistance: Zercher Squat: Din svenske kæreste x bar 10x45 10x45 10x50 10x52,5 * Syntes jeg tippede lidt bagud på nogle af repsne. Havde egentlig regnet med, at skulle det gå galt, så ville det være forover man faldt?
Herefter lidt let legpress: 12x110 10x130 10x140 12x150
Sluttede af mit lidt sidebends med 34 kg dumbells og lidt hammer curls efterfulgt af udstrækning.
På en anden note kan jeg fortælle, at jeg netop har fået min Pibe igen, hvorfor jeg snarest kan begynde at ryge på den i weekenderne. Det glæder jeg mig meget til. Især fordi det klæder en veltrænet brystkaste at indånde piberøg.
Tjek i øvrigt:
En sang for rigtige mænd.
NU KOMMER FAR!
Jeg kom lidt sent ud af døren igår aftes, så jeg fik travlt i centeret og nåede ikke så meget. Men det er ok, idet jeg nåede hvad jeg skulle, nemlig bænkpres plus kroc rows plus lidt opvarmning:
Opvarmning: Shoulder dislocations, band witdth pull aparts
Bænk: Opvarmning: 5x37,5 5x45 3x55 -------------- 5x67,5 3x,77,5 5x87,5 *Sidste set var et fint set. Jeg dog ikke sikker på, at sidste rep burde have været taget, idet teknikken haltede lidt her.
Kroc Rows: 30x22 kg 20x26 kg 16x28 kg 12x32 kg 12x32 kg 20x20 kg
Puha, de var hårde i dag, og den ikke helt tilfredsstillende mængde mad jeg havde fået i løbet af dagen, viste sig problematisk lige pludslig.
Jeg sluttede herefter af med nogle triceps pushdown i kabel tårnet af 5x10-15
Jeg får nogle gode venner til middag i aften, så den står på steg og dyr rødvin, hvis traditionen skal følges. Jeg ikke sikker på jeg når min squat dat idag, men om ikke andet må den fordels til på mandag.
God weekend
NU KOMMER FAR!
Ja, så har jeg været fraværende i godt en uge. I hvertfald fra bloggen af. Har hverken haft for meget tid eller overskud til at opdatere den, samtidig med, at den sidste uge i cyklussen (altså deload ugen) har forgået temmelig ustrukturet, grundet tidsproblemer. Ikke desto mindre har jeg nu afsluttet deload ugen og gider ikke at poste den her, da den er ret uinteressant pt. Jeg vil bestræbe mig at få deloaduger med i bloggen til næste gang.
Jeg kan dog oplyse, at den sidste dag inden deload ugen var squat dag, og jeg endte med et top-set på 9x115, hvilket jeg blev rigtig glad for, idet der var god power.
Nu begynder jeg på 2 cyklus, og vil forsøge en noget mere simpel tilgang til assistanceøvelse som foreslået Riis, hvilket betyder jeg vil gå over i en Boring But Big agtig version af 5/3/1 programmet. Opdatering forefindes snarest.
I er seje, men jeg er bare sejere
NU KOMMER FAR!
I stedet for David Tate versionen af assistance øvelser er jeg nu hoppet over i Boring But Big.
Dagens træning så herfor sådan ud:
Military: Opvarmning: 5x22,5 5x27,5 3x32,5 ------------- 5x35 5x40 6x45 * Det var det rette sted at stoppe på 6 reps i topsette. Kunne mærke, at jeg havde en rep tilbage i mig.
Sluttede af med 4 set over head triceps rope extensions
Alt i alt en god træningsdag og jeg sidder tilbage med forholdsvis ømme skuldre (på den gode måde), så det er godt tegn. Desuden har jeg det stadig vildt over en japansk 18 års whiskey som min gode ven skænkede for i weekenden. jeg kunne bogstavelig talt mærke min squat gå op i kg. og reps for hver tår jeg tog.
NU KOMMER FAR!
For satan en omgang i dag. Kørte 2 anden dag af 2 cyklus, og det var blevet tur til dødløft.
Lavede nogle groiners og mountainclimbers til opvarmning og kørte allede følgende: 15xbar 5x52,5 5x67,5 3x80 ------------ 5x85 5x100 7x 115 * oh yea
Assistance: Dødløft: 5x10 af 70 kg. Zercher Squat: 5x10 af 40 kg (fuck min ben og læn rystede til sidst)
3 set barbell curls 3 set weighted crunches 3 set seated calf raises
alt i alt en rigtig god og effektiv træning og et nyt estimeret dødøftsmaks på 141,1, hvilket er det højest estimerede dødløfts maks under Wendler. Så jeg godt tilfreds.
Hav en go aften og nyd træningen mens du kan det .
NU KOMMER FAR!
Da jeg ikke fik opdateret træningsloggen igår, kommmer den her. Igår var det bænkpresdag og dermed 3 træningsdag af cyklus 2 i Wendler. Det måtte man sige var en succes, hvilket også viste sig at udmunde i den højest estimerede bænkpres max i wendler til d.d.
Først liv opvarmning med shoulder discloations og bandt withd pull aparts
Sidste set supersettet med lidt dumbbel shrugs af 36 kg.
Udstrækning og tak for igår.
Udover det kan jeg fortælle, at jeg konstruerede en shake (der btw. & FIY., går under navnet Jeffrey herhjemme, opkaldt efter superjointsne fra Get Him to the Greek) til min træningskammarat Alexander igår, der bestod af et stort scoop weight gainer, 2 store spiseskefulde peanut butter, en kvart liter mælk, nogle deciliter appelsin juice og nogle milliliter aminosyre. Han fik det jævnt utilpast, men smagte den selv, må indrømme, at jeg aldrig har drukket noget så lækkert.
Udover det, er Crip Walk vidst det nye gamle at øve sig foran spejlet med i FW, mens kører romantisk smørefabriksmusik i baggrunden. Eller være; dansk rap. Fy for satan. Det skullle lige være en eller anden smartenspiller med et påtaget ordforråd en anderledes hat i farver, der anskueliggør hans såkaldte kunsteriske karisma. Magen til mangelfuld opdragelse skal der kigges langt efter.
Jeg elsker jer
NU KOMMER FAR!
Dagens træning gik udemærket, men jeg havde glemt centeret lukkede klokken 8 og kom først afsted klokken lidt i 7. jeg nåede dog knap og nap at blive færdig med de vigtigeste ting i programmet. Det var Squat dag og sidste træningsdag i 2 cyklus.
Opvarmning: Groiners, Fire Hydrants
Squat: 5x50 5x62,5 5x70 ------ 5x85 5x95 9x110 * Kunne godt mærke, at det havde været en hård uge, og jeg syntes at settnes var noget hårde i dag. Det 9'rep i topsettet var ikke dårligt, men burde måske ikke have været taget. Gik lidt i estimeret max i Wendler fra 149,5 til 143 på baggrund af dagens træning. Men sådan er det jo. Det går op og ned.
BBB Squat: 5x10 af 65 kg
Besluttede mig for at lave Seated good mornings idag modsatte almindelig good mornings. Ikke fordi jeg har luret et specifikt weak point eller noget, men fordi jeg trængte til adspredelse.
Det ska lige siges, at jeg selvfølgelig hørte Frankie Miller med Darlin' inden jeg gik i centeret for at tage GM. Det skal man jo, og du kan finde videon længere op i tråden succer.
Seated GM: 8x30 10x30 10x35 12x35 Centeret lukke herefter og jeg var nødt til gå uden coreøvelser og udstrækninger. Men sådan er det.
Hyg jer
NU KOMMER FAR!
Gik ned i lørdag og trænede lidt mave, der bestod af 4 set cable crunches, cable side bends og weight crunches. Kan stadig mærke det i dag.
Anyways, i dag var tiden kommet til militant pres, 2 uge af 2 cyklus og det gik som sådan helt udemærket. Jeg varmede op med lidt disclocations og:
15xbar 5x22,5 5x27,5 3x,32,5 --------------- 5x37,5 (skulle egentlig kun have kørt 3 reps her, men glemte det) 3x42 9x47,5 * Udemærket topset. Har jo tidligere i cyklus 1 præsteret 10x47,5 og bilder mig selv ind i dag, at grunden det til ikke lod sig gøre var, at jeg tog for mange i første set. (baaa, dårlige undskyldning). ellers er jeg egentlig godt tilfreds efter en hård og travl dag.
Tænk, at man er blevet så bodybuilding agtig, at man laver et nyt indlæg, fordi man i det tidligere havde forglemt at medtage de 5x10 -12 over head triceps extensions i kabel som sluttede træningspasset af på.
Desuden kan jeg lige fortælle, at jeg i weekenden drak en fantastisk Valpolicella vin til en ret bestående af pasta toppet med sardiner, rødløg, kapers og citronsaft med parmasan på toppen. HOT SHIT..
Vi ses krystere
NU KOMMER FAR!