Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1338
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1336

Følg bodybuilding.dk på

Nu skal der sker noget!

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Godaften derude, jeg har efterhånden snart trænet i 1 1/2 år og det er gået
STille og roligt fremad. Men nu synes jeg der skal ske noget mere. Og synes jeg er gået lidt i stå. Derfor søger jeg en som har rigtig god forstand på kostplan og evt vil rådgive mig lidt.
Jeg er 180 høj og vejer lige omkring 80kg, mit ligevægtsindtag er lige omkring 3000kcal, jeg ønsker at opbygge muskelmasse over
Vinteren og derefter cutte ned.
Håber der er en venlig sjæl der gider hjælpe lidt

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Bondehoej skrev:Godaften derude, jeg har efterhånden snart trænet i 1 1/2 år og det er gået
STille og roligt fremad. Men nu synes jeg der skal ske noget mere. Og synes jeg er gået lidt i stå. Derfor søger jeg en som har rigtig god forstand på kostplan og evt vil rådgive mig lidt.
Jeg er 180 høj og vejer lige omkring 80kg, mit ligevægtsindtag er lige omkring 3000kcal, jeg ønsker at opbygge muskelmasse over
Vinteren og derefter cutte ned.
Håber der er en venlig sjæl der gider hjælpe lidt

Hej med dig.

Nu ved jeg ikke hvad din fedtprocent eller noget er, men personligt ville jeg ikke gå fuldstændig amok med bulk, for derefter at skulle tabe sig en masse. Hvis det var mig havde jeg lagt på omkring 250 kcal over dit ligevægtsindtag og så veje dig en gang om ugen, og se om der skete noget. Hvis der ikke er sket noget efter 2 ugers tid, kunne du så prøve at sætte det lidt op og vice versa. Kosten skal selvfølgelig bestå af sundt mad, ikke McDonalds og alt muligt andet crap :-) Dine macros skal selvfølgelig være ordenlig fordelt, (protein, carbs, fedt). Hvordan det opdeles ''optimalt'' kan du hurtigt finde en masse om på nettet.

Ps: Så skal du selvfølgelig også træne igennem, giv den alt hvad den kan trække :-)

Reputation point: 10

Ja det klart, går så meget muligt op i at det er ordentlig mad jeg indtager, lige nu står det på 4 gange træning om ugen, 2 split, med 1 minuts pause mellem sættene, så den får fuld smadder, synes bare ikke der sker så meget på vægten. Selvom jeg synes jeg spiser rigeligt, men det kan godt være jeg ikke får indtaget så meget at overskuddet er stort nok

Reputation point: 0

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster