Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pzyrex skrev:Jeg er villig til at æde alt, jeg gider ikke til at tælle kalorier, det er da for indviklet, og desuden lettere umuligt da jeg ikke aner hvor mange kalorier der er i de ting jeg spiser igennem en dag.

Mike2468 skrev:Nupo er forresten et måltidserstatsnings produkt til folk der ønsker at TABE vægt, så at bruge det til at tage på, ville være fuldstændig sindssygt dumt.

WannaBeBig skrev:Mike2468 skrev:Nupo er forresten et måltidserstatsnings produkt til folk der ønsker at TABE vægt, så at bruge det til at tage på, ville være fuldstændig sindssygt dumt.
Ikke enig. Slankepulver er langt hen af vejen bare weight gainer tilsat lidt fibre + vitaminer. Så i principppet kan det sagtens bruges til at gaine med. Det er bare en monster-dyr løsning sammenlignet med fx. Bodylab WG.

Mike2468 skrev:Pzyrex skrev:Jeg er villig til at æde alt, jeg gider ikke til at tælle kalorier, det er da for indviklet, og desuden lettere umuligt da jeg ikke aner hvor mange kalorier der er i de ting jeg spiser igennem en dag.
øhh.... Du er villig til at spise alt? men du gider ikk tælle kalorier? Fair nok.... Lyder som en gang dovenskab hvis du spørger mig. Ingen af os er nået hvor vi er idag med den holdning.... Men okay.... Supler din kost med weightgainer (kan købes hos bodyman), så skulle der gerne ske ting og sager. Nupo er forresten et måltidserstatsnings produkt til folk der ønsker at TABE vægt, så at bruge det til at tage på, ville være fuldstændig sindssygt dumt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 72 gæster