Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1392
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1390

Følg bodybuilding.dk på

Nupo

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Har lige et spørgsmål. Er i gang med at tabe mig og det går fint er gået fra 132kg til 97kg på 34 uger.
Men er kørt lidt død i det, så tænkte på om jeg kunne skifte min morgenmad og frokost ud, med nupo pulver (ca. 400kcal ialt)
og så spise normal aftensmad altså sund aftensmad. vil jeg så stadig have energi til at træne små 2 timer hver dag som jeg gør nu?

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 1.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Imponerende vægttab! Hvor længe har du ligget stille? Kan det ikke bare være julemaden der driller?

Du kan jo altid forsøge dig med det i en uges tid, men vægttabet handler jo om at opnå noget varigt, så du ikke mister det hele igen om et års tid. Det jeg mener er at du skal finde en løsning der også kan være brugbar i det lange løb.

Kostplan: Ingen kostplan

Syns bare jeg trænger til noget nyt, mangler nemlig 17kg endnu og det halter lidt med motivationen.
Har ret godt styr på hvor meget jeg skal spise, for at holde mit ligevægtsindtag. Så begynder ikke og tage på, når jeg engang stopper med det Nupo halløj.
Er bare lidt i tvivl om jeg mister muskel masse på det. Ved ikke om der er nok protein i det.
Det er ikke en "kur" jeg er igang med men en livstilsændring :D

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 1.00

StevenLund skrev:Syns bare jeg trænger til noget nyt, mangler nemlig 17kg endnu og det halter lidt med motivationen.
Har ret godt styr på hvor meget jeg skal spise, for at holde mit ligevægtsindtag. Så begynder ikke og tage på, når jeg engang stopper med det Nupo halløj.
Er bare lidt i tvivl om jeg mister muskel masse på det. Ved ikke om der er nok protein i det.
Det er ikke en "kur" jeg er igang med men en livstilsændring :D

Har selv tabt mig lidt over 30 kg, og jeg synes ikke nupo er vejen frem hvis jeg skal være ærlig :( Hvis det er gået helt i stå er det måske fordi du ikke har ændret dit ligevægtsindtag efter du har tabt dig? Ellers er der ikke andet at gøre end at skære lidt i kcal du får, hvis du ikke er sikker på hvormange du får så er det igang med køkkenvægten og se hvad du reelt spiser, det hjalp mig meget dengang :)

Gl og sejt med et så stort vægttab keep going :)

Geografisk sted: Aalborg

Logbog: Vis logbog

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster